sexyback Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Ingen finter i Fifa07 ? (Xbox360) Som emnetittelen min sier, finnes det ingen finter i det nye fifa-spillet til xbox360? Jeg har prøvd å lese i intruksjonsboka men klarer ikke å finne ut noe som helst når det gjelder å ta finter med spillere. På pc-versjonen og Playstation2 versjonen vet jeg at det går ant å ta finter, men har enda ikke fått til på 360. Finnes det ikke finter på spillet? Vis det finnes, hvordan bruker jeg dem? - Unnskyld meg vis det finnes flere slike tråder, men fant ingenting jeg.
DP Rusher Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Ingen finter i Fifa07 ? (Xbox360)Som emnetittelen min sier, finnes det ingen finter i det nye fifa-spillet til xbox360? Jeg har prøvd å lese i intruksjonsboka men klarer ikke å finne ut noe som helst når det gjelder å ta finter med spillere. På pc-versjonen og Playstation2 versjonen vet jeg at det går ant å ta finter, men har enda ikke fått til på 360. Finnes det ikke finter på spillet? Vis det finnes, hvordan bruker jeg dem? - Unnskyld meg vis det finnes flere slike tråder, men fant ingenting jeg. 7395353[/snapback] Har kun prøvd demoen, men har lest at de kuttet ut overstegsfinter, triksing, 1-2-1 osv. Du kan vel fortsatt bruke høyrespaken til å forsere på sidene?
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=647235&hl=
sexyback Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Ja men overstegsfintene er jo endel av dagens fotball så jeg syns det er MEGET rart om disse er tatt vekk fra spillet, isåfall er det siste gang jeg kjøper Fifa.
DP Rusher Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Er jo EA du snakker om her. De må jo ha en grunn til at du skal kjøpe neste spillet i serien
skyggefreaken Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Unnskyld at jeg er litt off topic, men hva er egentlig det beste fotballspillet til 360? Vil helst ha et med finter
Bloody Mess Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Samojed, PES 6. sexyback, er ingen finter, nei.
skyggefreaken Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 takk BTK, da blir det PES etter jul. EA er rimelig gale som lager foballspill med ronaldinho på coveret, og så går det ikke an å finte. sikkert noe for drillo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå