Almadora Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Noen som vet om et program som kan gjøre filmene jeg lager (med videokamera/wecamera) blir stickman i stede for originalen. Som F.eks. gjør at det som beveger seg blir til figurer og det som ikke har noe bevegelse blir bare bakrun? Dette skal ikke være noe ulovlig! PS: Hvis dette er feilpost please flytt den til riktig kategori
Torbjørn T. Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Eg tviler sterkt på at det finst noko program som gjer dette automatisk, eller på nokon enkel måte i det heile. Det måtte gjort noko motion tracking og ein del anna, so eg trur du kan sjå langt etter det.
Almadora Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Eg tviler sterkt på at det finst noko program som gjer dette automatisk, eller på nokon enkel måte i det heile. Det måtte gjort noko motion tracking og ein del anna, so eg trur du kan sjå langt etter det. 7398129[/snapback] Dam
Almadora Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 'Fortsatt ingen som vet? Dette telles ikke som spam siden det er 2 dager siden forrige post og jeg har ikke fått noe ordentlig konkret svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå