JulianR Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Trenger hjelp her! Skulle sette meg ned nå, og prøve PGR3 på Live for første gang, men da jeg trykket på "play on xbox live" får jeg beskjed om at "one or more profiles are not allowed to play" eller noe liknende!? Noen som vet hva som må gjøres for å spille på Live? Har kun 2 profiler; jul1anr1k (LIVE) og en uten live. Noen som kan hjelpe? Mvh Julian
Kjeksmestern Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Har kun 2 profiler; jul1anr1k (LIVE) og en uten live 7393251[/snapback] Må ikke begge være Live-profiler?
JulianR Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Den ene er Gold, den jeg pleier å bruke, den andre er ikke satt opp på Live. Har prøvd å slette den andre, så jeg bare har Gold-profilen igjen, men det funker fortsatt ikke?
Kjeksmestern Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Den ene er Gold, den jeg pleier å bruke, den andre er ikke satt opp på Live. Har prøvd å slette den andre, så jeg bare har Gold-profilen igjen, men det funker fortsatt ikke? 7393685[/snapback] Tror begge må være Gold (kanskje det holder at "den andre" er silver?) om man skal kjøre på Xbox Live.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå