Gå til innhold

bruke cheat i cs s


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cheat er for noobsa som vill være som oss gode som kan lese spillet og spille riktig, med riktig taktikk..

 

Drit i cheat. Øv deg bare.. Konsentrer deg når du spiller, tenk logisk, hmm forsvant han? Kanskje han tok den andre veien rundt..

 

Jeg blir så sur når jeg spiller på en server, og en cheater kommer inn.. Finner jeg han i virkeligheten skal jeg vri huet rundt på han!! Har gått med en del mus her, hatt sikkert 3-4 spillmuser på 1 år.. De blir ødelagt av klemming å banking pga cheatere, eller noen som har sååå jævli flaks. Men men, spiller heldighvis ikke så mye på ubeskytta servere..

 

Lykke til, stop cheat.. Eller kom en tur til meg du! :ph34r:

Lenke til kommentar
Cheat er for noobsa som vill være som oss gode som kan lese spillet og spille riktig, med riktig taktikk..

 

Drit i cheat. Øv deg bare.. Konsentrer deg når du spiller, tenk logisk, hmm forsvant han? Kanskje han tok den andre veien rundt..

 

Jeg blir så sur når jeg spiller på en server, og en cheater kommer inn.. Finner jeg han i virkeligheten skal jeg vri huet rundt på han!! Har gått med en del mus her, hatt sikkert 3-4 spillmuser på 1 år.. De blir ødelagt av klemming å banking pga cheatere, eller noen som har sååå jævli flaks. Men men, spiller heldighvis ikke så mye på ubeskytta servere..

 

Lykke til, stop cheat.. Eller kom en tur til meg du! :ph34r:

7393803[/snapback]

 

Sånn som det høres ut på deg skulle jeg tro du spiller i CPL. Eller du tror selv at du hører hjemme der?

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
Cheat er for noobsa som vill være som oss gode som kan lese spillet og spille riktig, med riktig taktikk..

 

Drit i cheat. Øv deg bare.. Konsentrer deg når du spiller, tenk logisk, hmm forsvant han? Kanskje han tok den andre veien rundt..

 

Jeg blir så sur når jeg spiller på en server, og en cheater kommer inn.. Finner jeg han i virkeligheten skal jeg vri huet rundt på han!! Har gått med en del mus her, hatt sikkert 3-4 spillmuser på 1 år.. De blir ødelagt av klemming å banking pga cheatere, eller noen som har sååå jævli flaks. Men men, spiller heldighvis ikke så mye på ubeskytta servere..

 

Lykke til, stop cheat.. Eller kom en tur til meg du! :ph34r:

7393803[/snapback]

 

Sånn som det høres ut på deg skulle jeg tro du spiller i CPL. Eller du tror selv at du hører hjemme der?

7394691[/snapback]

 

Altså, det han sier er jo så rett som det kan bli. Du ødelegger for sinnsykt mange hvis du spiller med cheat på en server. Tro det eller ei, det er folk som setter av en dag eller ei helg for å spille public. Og da er det passe egoistisk å spille med cheat.

Endret av dagan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...