Gå til innhold

Når kommer Skype for Symbian?


aulvaer

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned Gizmo VoiP (www.gizmovoip.com) til min Nokia N80 IE, og det fungerer meget bra. Med Gizmo kan man også ringe SIP-nummer gratis, så jeg lurer på om det er sånn at Skype-brukere har et SIP-nummer og dermed kan nås med Gizmo... Hvordan finner man i så fall SIP-nummeret sitt i Skype?

 

Edit: Var vel litt utolmodig, fant svaret selv. Skype støtter ikke SIP, og dermed kan ikke Gizmo-brukere ringe til Skype-brukere. Hvis jeg forstod det riktig kan faktisk bare Skype-brukere ringe til Skype-brukere (med mindre man har Skype-In da...).

 

Da får jeg vel bare vente til Skype lanserer en versjon kompatibel med Symbian før jeg kan få ringt Skype-kontaktene mine fra mobilen da...

 

Noen som vet når denne kommer?

Endret av aulvaer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lastet ned Gizmo VoiP (www.gizmovoip.com) til min Nokia N80 IE, og det fungerer meget bra. Med Gizmo kan man også ringe SIP-nummer gratis, så jeg lurer på om det er sånn at Skype-brukere har et SIP-nummer og dermed kan nås med Gizmo... Hvordan finner man i så fall SIP-nummeret sitt i Skype?

 

Edit: Var vel litt utolmodig, fant svaret selv. Skype støtter ikke SIP, og dermed kan ikke Gizmo-brukere ringe til Skype-brukere. Hvis jeg forstod det riktig kan faktisk bare Skype-brukere ringe til Skype-brukere (med mindre man har Skype-In da...).

 

Da får jeg vel bare vente til Skype lanserer en versjon kompatibel med Symbian før jeg kan få ringt Skype-kontaktene mine fra mobilen da...

 

Noen som vet når denne kommer?

7388791[/snapback]

Her mener de at programmet lanseres i morgen:

 

http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=35814

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...