Slacks Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hei! Jeg lurer på om det er noen som vet når det kommer kort med større kapasitet enn 1gb. Hvis det kommer 2 eller 4gb er det mulig jeg skifter det ut. Og et spørsmål til: Kan w710i spille av wma filer?? Takk, takk!
Sigmund_Freud Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Memory Stick Micro (M2) skulle etter planen vært i 2GB i løpet av 2006. I dag, en måned før 2006 er slutt, har det ikke kommet noen lansering, nyhet, pressemelding eller noe annet som tilsier at 2GB M2 kommer med det første. Faktisk er det slik at SanDisk, som sammen med Sony lagde M2-kortet, ikke ennå har startet full produksjon av M2-kort. I vår del av verden får du nemlig ikke tak i kort laget av andre enn Sony. Merkelig at man ikke klarer å levere når man lanserer et nytt minnekort som bruker mye mindre strøm enn kort og opptar mindre plass enn MSPD i tillegg til å overføre raskere enn alle andre små minnekort (microSD skriver/leser 10/10Mbps, M2 leser/skriver 20/18Mbps). Det er også nok av terminaler som benytter kortet så hvorfor SanDisk ikke kan sette i gang å lage flere og større kort vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå