Gå til innhold

Viktig å oppdatere driver for skjermkort?

Mirawen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp innstallert mitt nye Asus GeForce 7600 GS skjermkort. (Det var meg med tråden om skjermkort til sims2. )

Men det hakker, åh hjelp som det hakker... Nå er riktignok grafikkinnstillingene også høyere satt. Da lurer jeg på.. hvor mye har det å si å oppdatere driveren? (som jeg holder på med, men tar tid å laste ned.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmmmmmmm.....

og et spørsmål...

Nå fant jeg ut at det er en nyere driver på nvidia sine sider. Tror jeg. Høyere nummer i alle fall. Jeg laster fra asus sine sider. Skal jeg bare droppe det da, og laste ned fra nvidia i steden?

Og må jeg avinstallere driveren jeg allerede har innstallert?

Skrevet
Hmmmmmmmmm.....

og et spørsmål...

Nå fant jeg ut at det er en nyere driver på nvidia sine sider. Tror jeg. Høyere nummer i alle fall. Jeg laster fra asus sine sider. Skal jeg bare droppe det da, og laste ned fra nvidia i steden?

7387061[/snapback]

Ta den fra Nvidia sine sider.

Du skal i utgangspunktet ikke behøve å avinstalere gamle drivere, men problemer kan oppstå, prøv først så hvis du får problemer kan du prøve å reinstalere.

Skrevet
Hmmmmmmmmm.....

og et spørsmål...

7387061[/snapback]

Last ned og installer.

Skrevet

Last ned og installer.

7387125[/snapback]

Jeg laster. :)

Men vil spillopplevelsen forbedres noe særlig? Noen som vet? Hadde håpet på bedre resultat enn hva jeg fikk. :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...