Cuneax Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 En bedre fiende (unntaket hittil i M2TW er timuridene, som jeg ikke helt veit hva jeg skal gjøre med ), mer nyskapende spillbarhet, mer muligheter innen politikk og diplomati, annerledes løsning på autoslag (jeg taper da ikke SÅ mye hvis jeg spiller slaget selv).
Articfare Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Skrevet 26. desember 2006 Multiplayer i kampanje mappet hadde vært noe. Tenk å plutselig bli angrepet av kameraten din som har tatt over halve verden. Hadde vært kult, .
Zerox_Total_War Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Multiplayer i kampanje mappet hadde vært noe. Tenk å plutselig bli angrepet av kameraten din som har tatt over halve verden. Hadde vært kult, . 7578447[/snapback] Men hadde du ikke kjedet vettet av deg da? Når han har f.eks 43 byer og slott å passe på hver turn! Det hadde tatt evigheter å bytte på
Articfare Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Skrevet 26. desember 2006 Multiplayer i kampanje mappet hadde vært noe. Tenk å plutselig bli angrepet av kameraten din som har tatt over halve verden. Hadde vært kult, . 7578447[/snapback] Men hadde du ikke kjedet vettet av deg da? Når han har f.eks 43 byer og slott å passe på hver turn! Det hadde tatt evigheter å bytte på 7579079[/snapback] De kan jo kanskje bruke en motor som Hearts of Iron har. At det går i timer, dager måneder og år. Menmen.
Feonar Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Eller en fastsatt turntime på rundt 5 minutter. Hadde ikke blitt urettferdig.
Zerox_Total_War Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Eller en fastsatt turntime på rundt 5 minutter. Hadde ikke blitt urettferdig. 7579804[/snapback] Måtte i så fall hatt 10 min eller et kvarter
Izor Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Alle players kunne ha turn samtidig, men når de var ferdige var det bare å trykke på next turn. Så måtte man vente til alle andre var ferdige.
Tommy T Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Alle players kunne ha turn samtidig, men når de var ferdige var det bare å trykke på next turn. Så måtte man vente til alle andre var ferdige. Men hadde du ikke kjedet vettet av deg da? Når han har f.eks 43 byer og slott å passe på hver turn! Det hadde tatt evigheter å bytte på
Kramstogen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hva slags nytt Total war er det vi snakker om her? Har ikke Medieval Total War II nettopp kommi ut?
Tommy T Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Joda, det er snakk om det neste Total war og/eller en utvidelsespakke til medieval 2
Johkmil Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hvis det skal være sjøslag, må det lages skikkelig. Ikke noe Imperial Glory-skit. Det må bli lettere å styre skipene, og det måtte bli forskjellige skip for de forskjellige fraksjonene. Og skipene må få bedre navn enn Boats og Large Boats.(Vet ikke om dette er forskjellig i M2:TW, men det var sånn i Rome:TW) Det burde være mulig å bygge byene som i f.eks Age of Empires-serien. Kanskje ikke alle bygninger, men i allefall viktige bygninger, murer og veier osv.. (byggingen burde kanskje være valgfri.) Mulighet til å lage flere forsvarsmurer utenfor hverandre. (som f.eks Minas Tirith i Ringenes Herre.)
Kramstogen Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hvis det skal være sjøslag, må det lages skikkelig. Ikke noe Imperial Glory-skit. Det må bli lettere å styre skipene, og det måtte bli forskjellige skip for de forskjellige fraksjonene. Og skipene må få bedre navn enn Boats og Large Boats.(Vet ikke om dette er forskjellig i M2:TW, men det var sånn i Rome:TW) I Rome:TW har man jo Bireme, Thrireme og Quincireme i tillegg til boats og large boats da.. Men du har rett i at det er ikke så mye variasjon. Selve båtene hadde ikke trengt å være så kjempeforskjellige, men mannskapene og taktikken skulle ha vært annerledes fra faksjon til faksjon. Det burde være mulig å bygge byene som i f.eks Age of Empires-serien. Kanskje ikke alle bygninger, men i allefall viktige bygninger, murer og veier osv.. (byggingen burde kanskje være valgfri.) Mulighet til å lage flere forsvarsmurer utenfor hverandre. (som f.eks Minas Tirith i Ringenes Herre.) Hadde vært stilig det, men det blir jo sinnsykt mye å holde styr på når man ekspanderer sitt rike ganske langt. Jeg spilte Brutii på Rome:TW, og tok over over 40 provinser! Nytter ikke å drive å bygge murer og veier da... Rome spilles i alt for stor skala til at man skal ha kontroll på hver enkelt by og hvor veier og murer plasseres. Det som er bra med spillet er jo at man kan holde styr på et så gigantisk rike og fortsatt kunne ha det kult med å spille battles, uten at man blir lesset ned av avgjørelser. Det som gjør Rome:TW til et så sinnsykt bra spill er nettopp det at kampscenene er jævli brae, og at man får akkurat nok ansvar til å klare å holde styr på sakene. Selvfølgelig er det vanskelig å ha kontroll over hele verden uten at det er opprør og slikt, men dette er bare bra. Det er ikke noen dans på roser å kontrollere verden(kartet) heller! Endret 4. januar 2007 av Kramstogen
edds Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg kunne tenkt meg at folkene bak Rome: Total Realism ble ansatt av Creative Assembly for å hjelpe til med realismen i det neste spillet, uansett tidsepoke.
Tommy T Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg kunne tenke meg at de lager mer realistiske beleiringer, dvs, at man kan tømme kokene vann, tjære eller kaste steiner fra murene. En annen ting er at bueskytterne burde kunne lene seg over brystværnet for å skyte ned fiender som prøver å klatre opp stiger, istedenfor å bare stå apatiske på muren mens 100 skinnende riddere klatrer opp og slakter dem.
Johkmil Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Jeg kunne tenke meg at de lager mer realistiske beleiringer, dvs, at man kan tømme kokene vann, tjære eller kaste steiner fra murene.En annen ting er at bueskytterne burde kunne lene seg over brystværnet for å skyte ned fiender som prøver å klatre opp stiger, istedenfor å bare stå apatiske på muren mens 100 skinnende riddere klatrer opp og slakter dem. 7667717[/snapback] Det burde også være mulig å dytte ned stiger.
Kramstogen Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Det burde også være mulig å dytte ned stiger. Helt enig, skulle gått an for archers/folk med kastespyd å skyte ned de på stigene for så å dytte ned stigen. Angriperne kunne selvfølgelig ha satt den opp igjen, og kanskje stigen kunne falt ned og drept noen angripere?
Barista Bob Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 (endret) har nå laget en ny tråd om expansions.... Snakk om expansions her! plx! Endret 9. januar 2007 av Q_Tarantino
Barista Bob Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 En bedre fiende (unntaket hittil i M2TW er timuridene, som jeg ikke helt veit hva jeg skal gjøre med ), mer nyskapende spillbarhet, mer muligheter innen politikk og diplomati, annerledes løsning på autoslag (jeg taper da ikke SÅ mye hvis jeg spiller slaget selv). 7475298[/snapback] er faktisk tilfeldig hva som skjer. prøver du nok ganger med save/load vinner du til slutt. det er egentlig bare lættis.
cbs77 Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Et forskningstre. Jeg liker å vinne spill fordi jeg har best teknologi og de beste styrkene. Minispill for assasins og spy hadde og vært bra, men det blir vel litt drøyt i et strategispill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå