Howiey Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Har siste versjon av Winamp. Det skjer ofte at det kommer opp sån feilmeldingsgreie fra windows, om at programmet har gjort en ulovlig utførsel eller noe sånt hele tiden, og det må lukkes. Og så får jeg spørsmål om jeg vil sende feilmelding eller ikke. Dette kommer ofte når jeg bruker winamp. Noen som har slitt med det samme eller vet hvorfor det skjer? Jeg har win xp pro SP2 norsk... Finnes det en oppdatering eller noe som gjør slutt på dette?
Fruktkake Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Vel, jeg vil være den irriterende idioten som ikke hjelper til med trådstarterens spørsmål og heller foreslår et alternativt program, MediaMonkey.
Brian Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 (endret) det løser seg sikkert hvis du legger det inn på nytt. Min winamp fungerer feilfritt hele tiden. Evt. kan du laste ned den nest nyeste versjonen, den funker iallefall. edit: leif Endret 29. november 2006 av Brian_N
Howiey Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 det løser seg sikkert hvis du legger det inn på nytt. Min winamp fungerer feilfritt hele tiden. Evt. kan du laste ned den nest nyeste versjonen, den funker iallefall. edit: leif 7387537[/snapback] Har siste versjon. Har reinnstalert. Alltid klikk. Nå skal det sies at det er snakk om år siden jeg sist har formatert disken og hatt ny innstalasjon da. Men har alltid det siste innen antivirus, brannmur, spyware-tools osv... så har lite virus og drit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå