Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC koko etter instalering av nytt lydkort


Anbefalte innlegg

Etter installasjon av X-fi lydkort ble maskinen varng. Program virker ikke, henger seg opp osv.

 

Jeg har instalert med CD som fulgte med. Men hver gang jeg starter PC kommer veiviser fo instalasjon av ny maskinvare opp. På enhetsbehandliga er X-fi instalert, men PC vil ha "lydkontroller for multimedia" Dette finner jeg ikke på CDèn.

 

post-59745-1164749797_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan prøve å av-innstalere gammelt lydkort, dersom det er intigrert kan d være lurt å DEAKTIVERE det via biosen...

 

forsten "lydkontroller for multimedia" meiner jeg er lydkortet... eller iallefall driveren ( chipen på kortet ) du kan prøve å innstalere med veiviser for ny maskinvare eller setup fra cd vet ikke vilken du har gjort nå men prøv den du ikke har gjort

 

sei ifra vis du finner ut noe som kan være veiledende for oss andre som prøver å hjelpe...

Endret av afsilver
Lenke til kommentar
du kan prøve å av-innstalere gammelt lydkort, dersom det er intigrert kan d være lurt å DEAKTIVERE det via biosen...

 

forsten "lydkontroller for multimedia" meiner jeg er lydkortet... eller iallefall driveren ( chipen på kortet ) du kan prøve å innstalere med veiviser for ny maskinvare eller setup fra cd vet ikke vilken du har gjort nå men prøv den du ikke har gjort

 

sei ifra vis du finner ut noe som kan være veiledende for oss andre som prøver å hjelpe...

7381411[/snapback]

Gammelt lydkort er avinstalert.

 

Om "lydkontroller for multimedia" er selve lydkortet vet jeg ikke noe om, men det er lyd og X-fi er installert.Fått masse Creative-programmer på startmenyen. Jeg har også avinstalert og instalert via veiviser og cd flere ganger nå, uten at det hjelper.

 

Er det nforce chipsett på ditt hk? Det har vært en tull med det kortet og det chipsettet....

7386914[/snapback]

Jeg vet ikke, hvordan finner jeg ut det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...