Gå til innhold

Spill som ligner på Test Drive: Unlimited?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spilt en del Test Drive: Unlimited hos en kamerat i det siste, men ble skuffet da det ikke har kommet til pc enda :( . Finnes det noen lignende spill til pc som er ute allerede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du har spilt TDU vet du jo at kjørefysikken er veldig realistisk i forhold til andre bilspill, du kan fritt kjøre hvor du vil rundt på øya, kjøpe nye biler og boliger når du har råd til det, osv.

Dette er det nok ingen andre bilspill som tilbyr, dessverre.

Skrevet (endret)
Siden du har spilt TDU vet du jo at kjørefysikken er veldig realistisk i forhold til andre bilspill, du kan fritt kjøre hvor du vil rundt på øya, kjøpe nye biler og boliger når du har råd til det, osv.

Dette er det nok ingen andre bilspill som tilbyr, dessverre.

7384028[/snapback]

Jeg kan ikke akkurat si at kjørefysikken er veldig realistisk, men det er vel ingen andre spill man kan kjøre fritt rundt og kjøpe biler nei :(

Jaja, ser ut til at TDU kommer til pc i februar neste år, da har jeg noe å glede meg til :)

Endret av sablabra
Skrevet

Merk "realitisk i forhold til andre bilspill". NFS serien er jo helt arcade i forhold, og for å oppnå høyrealisme må du jo gruse deg i disse formel1-lignende bilspillene for du kjører rundt på bane (f.eks GT2) - det er kjedelig spør du meg :)

Skrevet
Finnes da andre bil spill som er realistisk.

Richard Burns Rally.

Live for Speed.

rFactor.

osv.

7384162[/snapback]

Jeg har både richard burns rally og LFS, begge er gode spill, men noe helt annet enn TDU.

Så det finnes ingen andre bilspill til pc hvor jeg kan cruise rundt i en stor by/øy/whatever? :p Minner meg faktisk litt om midtown madness :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...