XtaZ Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 (endret) Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan finne komplett Zelda TP soundtrack?? Takker for svar EDIT: Jeg har forresten alle soundtrackene fra alle Zelda spillene bortsett fra Twilight Princess (Duh) og Phantom Hourglass så hvis det er noen som er ute etter disse så er det bare å sende meg en PM så kan vi ordne dette Endret 29. november 2006 av XtaZ
Bendorama Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan finne komplett Zelda TP soundtrack?? Takker for svar 7381058[/snapback] på Sitron Kabel *kremt hint hint* Lime****
XtaZ Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan finne komplett Zelda TP soundtrack?? Takker for svar 7381058[/snapback] på Sitron Kabel *kremt hint hint* Lime**** 7381787[/snapback] Lol Takk for svaret men tenkte mer på en torrent eller noe jeg da
Bendorama Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan finne komplett Zelda TP soundtrack?? Takker for svar 7381058[/snapback] på Sitron Kabel *kremt hint hint* Lime**** 7381787[/snapback] Lol Takk for svaret men tenkte mer på en torrent eller noe jeg da 7381926[/snapback] skal skjekke for deg, Pm deg vist jeg finner noe
XtaZ Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Fant ut at det eneste offisielle soundtracket som ligger ute har bare 6 sanger for øyeblikket så da blir det nok bare litt mer venting, haster egentlig ikke før etter jeg har runda spillet selv uansett det er bare å stenge/slette denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå