DementedAlbino Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Får feilmelding om at jeg har for lav båndbredde når jeg skal inn på online delen i media center. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan endre disse innstillingene. Jeg har 10 mbit ned og 5 opp, så skulle jo holde i massevis til de fleste tjenester.
kroider911 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Får feilmelding om at jeg har for lav båndbredde når jeg skal inn på online delen i media center. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan endre disse innstillingene. Jeg har 10 mbit ned og 5 opp, så skulle jo holde i massevis til de fleste tjenester. 7380878[/snapback] Skal vedde på at du har trådløst på Media Centre? Om du har det er det slik at ved høy datatrafikk faller hastigheten mot ruter, som kan forårsake "Hull" i kommunikasjonen. Da kan disse flash/test båndbredde sidene feks. Film2Home streike litt, men dette skal gå gjennom ved å refreshe evt. prøve utenfor media centre delen å gå direkte via browser mot siden. Om du IKKE har trådløst.. Trenger jeg betenktningstid
DementedAlbino Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 (endret) Jeg har ikke trådløst. Denne feilmeldingen får jeg på filmutleie og karaoke delen som jeg vet om til nå. Jeg får også en feilmelding når jeg skal inn på nrk, den stopper opp når den skal kjøre hastighetskontrollen, så mulig alt dette har en sammenheng. Endret 29. november 2006 av svortevik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå