catosim Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg har endelig tatt mot til meg å lemme sund laptopen, med tanke på å bytte vifte på min Whitebox CL 4+ , eller 4.5 (Husker ikke helt). Ihvertfall så lurer jeg på om jeg går løs på maskinen fra oversiden (tastaturet) eller undersiden. Har skrudd ut det meste av skruer på undersiden - men kan ikke se at det fører meg noe nærmere en løsning. Alt henger liksom like mye sammen, og jeg vil jo helst unngå å bryte for mye på dette, det er jo fort gjort å ødelegge noe. Alle erfaringer og råd tas imot med takk Ca2
Vargtass Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 (endret) Kan forklare deg hvordan det gjøres på en CL1557. For å komme til viften må tastaturet av. Dette gjøres ved først å vippe opp det avlange dekselet som inneholder høytalerne samt et lite lcd display. Her sitter det en type 'clips-koblinger', tror det skal være 4 stk. Obs: dekselet skal ikke helt av - bare løftes opp i den enden som ligger over kanten på tastaturet. Når dette dekselet er løst kan du lett løfte av tastaturet. Selve tastaturet er forbundet med en flatkabel i motsatt ende (nærmest deg). Når tastaturet er oppe har du tilgang til maskinens indre. Endret 29. november 2006 av roger_h99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå