skarsk Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Trengte datakabel og billader til min Nokia. Var innom Telehuset her i byen og skulle kjøpe en datakabel. Den hadde de (heldigvis) ikke på lager sa selgeren etter å ha sjekket på dataen. Jeg spurte om pris, og fikk til svar kr 699,-. Ok, da får jeg tenke litt på det før jeg bestiller sa jeg og gikk. Vel hjemme brukte jeg Produktguiden her på siden og fant et firma i Danmark. Der fikk jeg datakabel og billader for under kr 200,- inkl. frakt. Synes jeg måtte nevne det her, for det er jo utrolige prisforskjeller ute å går... Ha en fin kveld.
_dAwn_ Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Kjenner til det ja, er stor forskjell på selskaper. Og uorginalt er som regel mye billigere. Var det orginalt eller uorginalt det som du kunne få fra danmark?
skarsk Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 Hei, vet ikke, får se når jeg mottar varene...
KVTL Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 På ebay får du kablene enda billigere, både orginale og uorginale. Kjøper man de hos forhandler så må man betale blodpris + litt til. Men egentlig er dette litt greit, noe må forhandlerene også tjene på. Dessuten er ikke konkurransen i dette markedet så veldig stor på dette området tror jeg.
cnil Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Der hvor jeg jobber selger vi nokia datakabler til 399,- og 499,- alt etter innprisene vi har til en hver tid. 699,- er drøyt, og det er heller ingen tvil om det er penger å spare på å kjøpe tilbehør på nett. Fordelen hos forhandler er at vi gir ut ny vare på stedet hvis varen er defekt. Har du da akutt behov for varen, er det en løsning som er "priceless" for mange!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå