Maynard James Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hei, lurer på hvordan jeg kan booste priesten min maksimalt med tanke på buffs/consumables osv, som jeg kan skaffe selv. begynner å kommer langt i naxx, så jeg skulle hatt så mye consumables som mulig. noen som kan linke de viktigste?
DaXoN Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hei, lurer på hvordan jeg kan booste priesten min maksimalt med tanke på buffs/consumables osv, som jeg kan skaffe selv. begynner å kommer langt i naxx, så jeg skulle hatt så mye consumables som mulig. noen som kan linke de viktigste? 7376818[/snapback] gå til fellwood er mye snx blomster ting der ellers finnes det en fisk som gir deg mana per tic finnes buffs fra blasted lands også skal skrive mere når jeg kommer på
Sink Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 -nightfin soup -major manapot -mageblood potion -brilliant manaoil -ZG pot -pots fra blasted lands.
Dynejonas Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Natt-drages pust. Den er bra for prester.
ugotabanana Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Flask of the Titans evt Distilled Wisdom.
Zethyr Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Om du er desperat etter mer buffs kan du jo samle krystaller i Un'Goro, og du kan Grinde E'Ko-er i Winterspring. Flask of Distilled Wisdom er veldig kjekk å ha, men Flask of the Titans eller Flask of Chromatic Resistance er også fine flasker. Sheen of Zanza eller andre Zanzaer kan man jo vurdere, om du har noen tilgjengelig. Det kan gå greit å holde seg Well Fed med hvertfall +12 sta/spi gjennom hele raidet for en billig penge.
DaXoN Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Om du er desperat etter mer buffs kan du jo samle krystaller i Un'Goro, og du kan Grinde E'Ko-er i Winterspring. Flask of Distilled Wisdom er veldig kjekk å ha, men Flask of the Titans eller Flask of Chromatic Resistance er også fine flasker. Sheen of Zanza eller andre Zanzaer kan man jo vurdere, om du har noen tilgjengelig. Det kan gå greit å holde seg Well Fed med hvertfall +12 sta/spi gjennom hele raidet for en billig penge. 7382304[/snapback] hva får man får og samel krystaller i un'goro?
ugotabanana Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Flask of Distilled Wisdom er veldig kjekk å ha, men Flask of the Titans eller Flask of Chromatic Resistance er også fine flasker. 7382304[/snapback] Chromatic Resistance er elendig.
Zethyr Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Ja, ville heller gått for en av de andre flaskene^^. Men den er bedre enn ingenting. DaXoN: Man kan få forskjellige småbuffs ved å levere inn til north, west eller east pylon. Bare søk på "Un'Goro Crystal" på google eller noe så får du lista.
Lampeskjermen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Brilliant mana oil kansje? Om mageblood potion + nightfin soup og seff mana pots+ flask of distilled wisdoom
Sink Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Demonic/Dark runes 7386475[/snapback] oh, glemte dem dem er serriøst kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå