petterpann Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det virker endelig som det etterlengtete spillet Stalker er i ferd med å bli ferdig. Utgiverne har blant annet gitt flere muligheten til å prøve spillet, og mange har reist ned for å benytte seg av muligheten. Dette kan du lese mer om på Gamereactor.no, Gamespot.com, Eurogamer.com og i desember utgaven av PC Gamer kommer deres inntrykk av spillet. (Hvorfor ikke Gamer.no??).. Men nå til poenget.. Gamespot benyttet seg som sagt av denne muligheten. De laget derfor nylig en sniktitt (Hands-on) og en videodemonstrasjon med intervju og klipp fra spillet. Utviklerne har vært med på å lage denne snutten. Denne er helt offisiell. Pussig at ingen har lagt merke til det, men i slutten av videosnutten (nøyaktig 10 minutter inn i snutten) står det med stor skrift: MARCH 2007. Se selv http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/...tml?sid=6162089
Khalifen Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Som med alle andre tidsfrister, spesielt Stalker, så tar jeg den med en klype salt. Men spillet ser tøft ut.
GGsyreb Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det kommer til å ende som en ny daikantana dvs. det ville ha vært svært imponerende for noen år siden. Eller (grøss) som en ny duke nukem forever
petterpann Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 Duke Nukem Forever ble vist frem for mange, mange år siden. Vi har aldri hørt noe mer fra utviklerne om spillet. Stalker har hatt mange utgivelsesdatoer, vi har i tillegg gjennom hele løpet blitt oppdatert om hvordan utviklingen går, fått ny screenshots osv... Dessuten har de som skal publisere Stalker satt ned foten for lengst og sagt at spillet MÅ nå hyllene hvis det skal leve, så jeg stoler på de denne gangen. I tillegg til at de som har prøvespilt Stalker sier det ligner et ferdig produkt.
WaterMarked Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Video uten lyd. http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=19231
parallax313 Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det har vært kjent i lengre tid nå at utgivelsesdatoen er Q1 2007, og den er _endelig_. Bruk forøvrig den eksisterende STALKER-tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=660713&st=20
petterpann Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 Ja, luring. Men det er NYTT at spillet blir å komme i mars!
Brede_Skapstroppen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Sluttet å vente på STALKER for leeeenge siden. Begynte å følge utviklingen når nyheter om spillet begynte å dukke opp, og hvis ikke jeg husker feil så er det iallefall 3 år siden. Spillet så fett ut en gang i tiden, men med de siste nyhenten omkring hvordan gameplay har endret seg så syntes jeg det høres ut til å bli en mer middelmådig utgivelse etter dagens standard. Grafikken så jo fantastisk ut en gang i tiden, men spillene som nå blir utviklet med Dx10 i tanke kommer jo til å knuse alt STALKER hadde igjen av fortrinn. STALKER har vært så overhypet at jeg kommer til å droppe hele greia.
parallax313 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Ja, da kan du vel poste om det i den eksisterende tråden, i stedetfor å lage en ny, petterpann. @Brede_Skarpstroppen: Alt er ikke om grafikk. STALKER ser ikke så bra ut som Crysis, Alan Wake, eller UE3 spill, men det ser ikke så ræva ut som Source. Dessuten var det gameplayet som fikk meg interessert i dette spillet, ikke grafikken.
Brede_Skapstroppen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Neida, vet at ikke alt er om grafikk, det var heller ikke det jeg mente. Men hvis du ser litt på nyhentene omkring spillet så vil du se at gameplayet har blitt endret betraktelig i tillegg. Det virker som om hele STALKER er blitt simplifisert i forhold til hva intensjonen var i utgangspunktet. Likner mer og mer på en vanlig shooter. IMO.....sånn er min side av saken.
parallax313 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Da har du kanskje ikke fulgt nøye med. For det de har gjort er å legge til en scriptet storyline for at de i det hele tatt er mulig for spilleren å klare spillet (rivaliserende STALKER AIs brukte å klare spillet før spilleren, og derav var det GAME OVER). Alt av dynamisk AI og dynamisk gameplay er fremdels "in". Dette er ikke en linear shooter. Sånn er fakta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå