Gå til innhold

N6280 og Messenger


kentauren

Anbefalte innlegg

Hepp,

 

har en Nokia 6280, kan jeg kjøre MSN Messenger på denne? Hvis ja; hvilken og hvor??

 

En ting til....jeg skjønner ikke dette med kostnadene med å kjøre messenger på mobil. Som jeg har forstått dette så betaler man for selve datatrafikken slik at man kan sende forholdsvis MANGE msn messenger meldinger for prisen av en SMS.....men: Hva med trafikken for å være "oppkoblet" mot MSN serveren?? Vil det ikke være nødvendig med mer eller mindre kontinuerlig trafikk for å holde statusen "online" ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kostnadene er veldig små. Kan ikke sammenliknes i forhold til å sende meldinger, om du sender mange.

Ulempen som jeg ser på det er at eMsn kun egner seg til å snakke med en person av gangen. Det finnes også andre klienter. Selv har jeg prøvd Live Messenger til mobil, men vet ikke om du får denne til N6280. Den synes iallefall jeg at er en glimrende msn klient.

 

Du har også QuickIE (tror jeg den het) som du finner på GetJar.Com som er en grei klient. Denne kan du snakke med flere personer av gangen med!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Kostnadene er veldig små."

 

Kan noen utdype dette mer??

 

....jeg er veldig interessert i en forklaring på dette med at man må jo vises som "online" i MSN, dette må jo bety at msn programmet på mobilen sender trafikk til en eller annen msn-server for å indikere at man er online...og dette vil den jo gjøre HELE tiden sålenge man er pålogget....?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...