Übergeneral Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Nettopp formatert pcen min og måtte dermed installere alle spillene mine om igjen. Det var i og for seg greit, ettersom det betyr at jeg da kan runde alle FPS spillene min en gang til Alt så ut til å gå greit, helt til jeg hadde installert Quake IV. Da jeg smelte inn dvd'en for å spille litt så jeg til min forferdelse at spillet aldri kom lenger enn til at jeg fikk trykket på play, deretter svart skjerm og tilbake til Windows. I frustrasjon ominstallerte jeg spillet, men fikk samme problemet. Syns dette var merkelig ettersom jeg ikke hadde det problemet før jeg formaterte. Mens jeg installerte spillet for tredje gang, kom jeg til å se en systemkravene bakpå coveret. Dette er forholdsvis Quake IV - Special Edition. Der sto det: "English version of win XP/2000". Ettersom jeg byttet fra engelsk win 2000 til norsk XP under formatering, tenkte jeg at dette er problemet. Er det i så fall noen som veit om en måte å kunne spille det på uten å måtte legge inn et nytt operativsystem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå