-Tommy Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hmm, må det så mange hotelbesøk til så får jeg vel bare kjøre litt mer rundt.
Scotty Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hmm, må det så mange hotelbesøk til så får jeg vel bare kjøre litt mer rundt. 7413355[/snapback] Jeppjepp. Kjør ivei. Jeg ble helt avhengig av spillet, så jeg måtte cheate, med å få 10.000.000 penger. Dermed mistet jeg interessen for spillet, hehe.
KristianF Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Du må ikke besøke hotellet 20-30 ganger. Du må få bedre "stats". Kjør noen last. Så besøker du hotell, og der får du beskjed om folk som vil jobbe for deg.
Aldhissla Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 jeg gir denne tråden en liten bump (kanskje ikke så liten), håper det er greit? Spørsmålet er; hvordan hviler jeg? Kan jeg bare kjøre av til siden på veiskulderen eller må jeg stoppe på et hotell? Hvordan gjør jeg det? Forøvrig et glitrende spill!
Deadringer Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Du går inn på notes og advancer time. Ellers kan du stoppe på hoteller, men det koster penger.
IceKiss Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Er det noen som vet om noen sider man kan laste ned nye trucker til Haulin??
Cryflopp Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 okey nettopp starta... hvorfor går den ned hele tiden ? ( den jeg har merket rundt) er det slik at når den er helt nede er purken etter meg? jeg gjor jo ingenting galt kjørte fint og alt men den synker enda :S og som dere ser skal jeg frakte den vogna til phoenx ... men hvordan i alle dager vet jeg hvilken vei det er ? det viser jo ingen pil eller man kan heller ikke ta opp et digert map som man kunne på vanlig 18 wheels of steel... dette er haulin btw.
X672 Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 okey nettopp starta... hvorfor går den ned hele tiden ? ( den jeg har merket rundt) er det slik at når den er helt nede er purken etter meg? jeg gjor jo ingenting galt kjørte fint og alt men den synker enda :S og som dere ser skal jeg frakte den vogna til phoenx ... men hvordan i alle dager vet jeg hvilken vei det er ? det viser jo ingen pil eller man kan heller ikke ta opp et digert map som man kunne på vanlig 18 wheels of steel... dette er haulin btw. 8332192[/snapback] Når den viser rødt (over 30% av baren) så vil politiet stoppe deg og gje deg ein bot. Du har sikkert kjørt på ett rødt lys eller no, da blir den 100% rødt. Får å få opp karte trykker du på "N" og så å map, da kan du sjå kva vei du skal kjøra.
Deadringer Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Det du må gjøre er å navigere etter skilter og kartet ditt. Kjør til nærmeste by i riktig retning, og fortsett slik, til du er i riktig by. Fett spill egentlig.
truckerman Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 har akuratt lastet ned en av gratis versjonene, er det noen måte og fixe det på så en slipper og betale via kort?
Cryflopp Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 nå sitter jeg litt fast igjen , fraktet 2 trailere med egg....så når jeg er fremme så må jeg jo rygge den inn , det klarer jeg ikke for jeg får ikke til å rygge med 2 trailer på ... så er det nokså trangt der inne så er ikke så godt plass til å rette vognene ut på når man har svingt. har prøvd VELDIG lenge på å få det til nå, begynner å bli varm i toppen, noen god tips?
Deadringer Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 Prøv å kjøre inn med førerhuset først. Om du lurker litt til, kan det gå. Om du ikke har valgt sånn at du må rygge og parkere perfekt selvfølgelig.
KristianF Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hvorfor har alle problemer med å rygge med 2 vogne? Er jo veldig lett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå