Azagrath Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det letteste er vel rett og slett å tenke på honor points (og marks of honor også) som penger, gull, betalingsmiddel etc. Kjøper du et item med honorpoints så bruker du opp så mye itemet koster.
DeadbeaT Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Er det noen som har sjekket de tidligere reptutation rewardsene? Endret 7. desember 2006 av DeadbeaT
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Da blir du AFK å ut av BG'en med deg ^^ Om du leser hva jeg skrev og tolker riktig så finner du ut hvordan jeg unngår dette:) Men stort sett så er jeg jo ikke AFK i BG's da pvp er skamgøy hehe Update: I går fikk jeg 929 Honor. Det var med 2 WSG tap og 1 AV seier. Det hele tok vel ja..1.5 timer. Da var det også lagt inn 120 honor kills. Så det er klart at selve honor kills gir lite honor:) Myyye mindre enn før. Men det er greit. Det hadde vært trist om man kunne skaffe full pvp armor innen 2 ukers heavy grinding. Man må alltid hå noe å jobbe for....den dagen jeg ikke har det i wow er dagen jeg slutter å spille og begynner å spille BF2:)
Misantropen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Er det noen som har sjekket de tidligere reptutation rewardsene? 7450095[/snapback] Ja, de koster honor og merker til den fraksjonen. Noe billigere enn det "vanlige" gearet (?). Mest sugen på våpnene, da de fleste får kastet Tier 2 (eller bedre) etter seg for tiden, som er like bra og bedre enn pvp-"bekledningen". HWL-spellblade f.eks.
Mariusm1 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 De honor pointsa du tjener. Viss du bruker dem på f.eks Grand marshal claymore, må du da tjene tilbake de pointsa du brukte på den til å få ny rank? eller er det egen honorpoints for rank og egen for items? 7449154[/snapback] Ranks har ikke noe og si lenger, hvis du bruker opp "blodpengene" så må du ut og høste deg nye sjeler for og få nye ting. 7449196[/snapback] Men er ikke det mulig å gå fra knight til grand marshal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå