linte Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg solgte min stasjonære PC. Før trakk jeg kabelen som vanligvis gikk i pc skjermen bort i TVen å så alt der. Nå har jeg bare bærbar PC. Hvilken kabel må jeg ha for å kunne se det jeg har på den på den på tven? Jeg forsøkte med ledningen som jeg hadde til den stasjonære men det fungerte ikke. Må jeg endre noe i innstillinger også kanskje?
Rikky Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 DVI/HDMI eller VGA, avhengig av hvilke inn-/utganger du har tilgjengelig og hvilke oppløsninger TV-en støtter fra PC.
catosim Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 På laptops må du route signalet til ekstern skjerm for at bildet skal vises. Det gjøres som regel ved å bruke FN tasten og en tast med et monitorsymbol. Trykker du en gang routes signalet via ekstern utgang, en gang til får du både laptopskjerm og ekstern, og 3. gang bare laptopskjerm (som regel - kan være små variasjoner mellom modellene). ca2
NyttVisningsnavn Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Har ingen problemer med å få koblet maskinen på TV-en, men jeg får ikke kjørt bildet kun på TV-en med skjermen på maskinen avslått. Virker som om jeg kun kan utvide skjermen til TV-en horisontalt eller vertikalt (eller utvide skrivebordet), eller "klone". Noen som vet hvordan jeg kan få det til? Endret 22. desember 2006 av glennandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå