Gå til innhold

Nytt headset til mp3-spiller


Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at jeg må kjøpe meg et nytt kvalitets headset. Det skal brukes kun til mp3spilleren min(Creative Vision:M), til nå har jeg hatt både Koss Porta-Pro og Koss Sporta-Pro. Koss headsetene har 0 holdbarhet, tror jeg har byttet og levert de inn rundt 15 ganger. Så nå tenkte jeg at jeg skulle hatt meg et skikkelig bra headset, det skal ikke være så stort at jeg må ha en ekstra koffert med på skolen. Priser bør helst ikke overstige 600-700kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har funnet ut at jeg må kjøpe meg et nytt kvalitets headset. Det skal brukes kun til mp3spilleren min(Creative Vision:M), til nå har jeg hatt både Koss Porta-Pro og Koss Sporta-Pro. Koss headsetene har 0 holdbarhet, tror jeg har byttet og levert de inn rundt 15 ganger. Så nå tenkte jeg at jeg skulle hatt meg et skikkelig bra headset, det skal ikke være så stort at jeg må ha en ekstra koffert med på skolen. Priser bør helst ikke overstige 600-700kr.

7365920[/snapback]

 

Anbefaler Sennheiser PXC serien, har selv PXC 250 og den overgår Porta-Pro både på lyd og kvalitet. Det er lett og pakke sammen og kan lett få plass i lomma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...