Bilge^^ Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 hei:) jeg driver og har det morro med .bat filer=) jeg skriver f.eks start calc.exe i notepad og lagre derretter som .bat fil, dobbeltklikker på .bat filen, så popper kalkulator opp. dette er ikke det mest avanserte. men så lurer jeg på.. jeg klarer ikke å åpne f.eks mp3 filer eller spill. dette er retningen til det spillet jeg prøver og åpne: C:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe er dette da riktig: start C:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe ?? vis det er feil, hva er da riktig? takknemlig for svar
j000rn Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Du må ha gåsetegn rundt katalog- og filnavn som inneholder mellomrom: start "C:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe"
Bilge^^ Skrevet 26. november 2006 Forfatter Skrevet 26. november 2006 (endret) Du må ha gåsetegn rundt katalog- og filnavn som inneholder mellomrom: start "C:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe" 7366318[/snapback] sjønner ikke: rundt katalog og filnavn som inneholder mellomrom? hmm..men ok kan prøve:) takk=) Endret 26. november 2006 av Bilge^^
GeirGrusom Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hvis du skriver C:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe Så vil den prøve å åpne filen C:\spill\bf Med et parameter: vietnam\bfvietnam.exe Derfor legger du det inn i apostroff "c:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe"
Bilge^^ Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Hvis du skriver C:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exeSå vil den prøve å åpne filen C:\spill\bf Med et parameter: vietnam\bfvietnam.exe Derfor legger du det inn i apostroff "c:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe" 7367930[/snapback] aha! takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå