Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet

*humre*

Nei, nuh stakk jeg i sengs, soveeee leeeeeeeeenge, stor dag i morra..Mye å drikke mye å fyre til himmels, mye å sprenge, mange å klemme, faens dresshelvette! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*humre*

Nei, nuh stakk jeg i sengs, soveeee leeeeeeeeenge, stor dag i morra..Mye å drikke mye å fyre til himmels, mye å sprenge, mange å klemme, faens dresshelvette! :(

7611205[/snapback]

skjorte og jeans ftw! ;)

Skrevet
Var ikke det jeg mente.... Men skjønte det nå som jeg så på innlegget

Det var en som var så helvetes svær istad, fy faen!

7611202[/snapback]

Ok, du gjorde ikke situasjonen din mye bedre ved å si det...

Skrevet

Jo, faktisk.... Han ga seg ^^ han prøvde å klatre opp taket, så tok jeg tak i beinet hans så han datt ned 3 meter rett på magen omtrent, holdt på å le meg ihjel men :p

Skrevet
5sek regelen er bullshit det er 0.3sek regelen man skal holde

7611221[/snapback]

haha kommer du SÅ fort! hahahah taper! Husker den gangen jeg holdt ut i 20 sek! *skryte*

Skrevet
Jo, faktisk.... Han ga seg ^^ han prøvde å klatre opp taket, så tok jeg tak i beinet hans så han datt ned 3 meter rett på magen omtrent, holdt på å le meg ihjel men :p

7611217[/snapback]

ble han hardt skadet??

Skrevet
Så lenge Veronica møter opp, så klarer jeg meg.

7611163[/snapback]

<3

så gjør det da, DO IT, DO IT, DO IT, DO IT, DO IT, DO IT, DO IT, DO IT !!

7611166[/snapback]

Hva får deg til å tro at vi ikke kommer til å gjøre det?

Skrevet

7611217[/snapback]

ble han hardt skadet??

7611226[/snapback]

Han fikk vondt i magen, tror du faen ikke han yppet på seg igjen etter 10 min?

Skrevet
5sek regelen er bullshit det er 0.3sek regelen man skal holde

7611221[/snapback]

haha kommer du SÅ fort! hahahah taper! Husker den gangen jeg holdt ut i 20 sek! *skryte*

7611224[/snapback]

neh, 0.3 på å finne girls..

Skrevet

nah, en jævel som sa jeg var stygg og greier, så drar jeg han ned fra taket så han lander på magen, så sier han stygg igjen, så går jeg bort til han og slår, så tar jeg han i bakken og slår noen slag til.... da ga han seg

Skrevet
nah, en jævel som sa jeg var stygg og greier, så drar jeg han ned fra taket så han lander på magen, så sier han stygg igjen, så går jeg bort til han og slår, så tar jeg han i bakken og slår noen slag til.... da ga han seg

7611262[/snapback]

Hmm. Det var da mye for å ha kalt deg stygg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...