EspenFe Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 (endret) Hei. har sett på www.thottbot.com at folk sier at gnolls er på 63.54 i wetlands. Hva heter det programmet? Kan noen si meg hvordan jeg skal innstalere det? evt, gi meg en link? Takker på forhånd Endret 25. november 2006 av Flax
Dux ducis Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det er ikke et program. Du kan for eksempel installere TitanPanel, eller en annen addon som har koordinater. Husker ikke alt i farta, men søk på coords på en addonside.
Endre visningsnavn Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Her er en addon du kan bruke. Hvis du ikke har brukt addons før så skal den pakkes ut til x:\sti\til\World of Warcraft\Interface\AddOns og hakes av i addons menyen der du velger character
OnQT Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Kalles addon. Det kan finnes mange varianter av en addon, slik det gjør i ditt tilfelle. Her kan du undersøke hvilken coord addon du har lyst å bruke http://www.curse-gaming.com/en/searchwow-1318.html Etterpå åpner du fila du laster ned og legger addonen i x:\world of warcraft\interface\addons
EspenFe Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 (endret) Takk for alle svar:D Endret 25. november 2006 av Flax
ZindreX Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg bruker Cosmos. Det funker bra synes jeg. Det har kordinater i kartet + noen andre ting. Det gjør også sånn at alle bagene blir om til 1 stor bag
EspenFe Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Men hvordan skriver jeg inn kordinatene? Jeg skriver /loc Da får jeg kordinatene jeg er på`men hvordan få der folk sier at questet er på 34.34?
ZindreX Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Men hvordan skriver jeg inn kordinatene? Jeg skriver /loc Da får jeg kordinatene jeg er på`men hvordan få der folk sier at questet er på 34.34? 7358038[/snapback] Jeg bruker ikke å skrive inn noe... Hvis en fyr sier f. eks. 24.44, så går jeg inn i map og fører pila rundt på kartet helt til jeg kommer inn på møtepunktet 24.44
EspenFe Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Det er irriterende at når jeg skal til 65.32 i wetlands, så har jeg 65.00 så går jeg opp så kommer det 64.01! hva skal jeg gjøre?
OnQT Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Da er den addonen laget slik at de to første tallene står for hvor langt opp eller ned du er i forhold til 0, som er kanten øverst på kartet, det samme med de to neste tallene bare de gjelder for hvor langt i fra kanten til venstre på kartet du er i fra 0. Ikke vet jeg hvorfor de som lager coords addons bytter om på de tradisjonelle X- og Y-aksene i matematikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå