Pellick Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Har ventet spent på dette spillet en god stund nå, og i går kunne det endelig lastes ned via Steam. Har ikke sett etter det i butikkene, men vil vel tro at det står der også http://www.race-game.org/ http://www.steampowered.com/v/index.php?ar...ame&AppId=4230& Fikk ikke spilt online før i dag, da SimBin ga ut en oppdatering som fikset serverproblemene, men nå har det vært villmannskjøring hele dagen Noen flere som har skaffet seg dette spillet enda?
Hombleracer Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 er interessert i å få flere nordmenn til å kjøre online, gjerne server med bare nordmenn (type Hamachi). Har kjørt sammen med noen, men kunne tenke meg flere der ute. Så kan vi kjøre liga etc, litt mer seriøst enn de som hele tiden gir seg etter en runde etc. Send meg en PM, eller ta initiativ, så er jeg med!
Pellick Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Jeg har hamachi, men hvordan setter man opp egne nettverk på det?
Hombleracer Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg har hamachi, men hvordan setter man opp egne nettverk på det? 7371465[/snapback] enkelt det, create network, eller join existing. Sjekk hjelpefila. Er uansett ikke så mange knapper å trykke på hamachi. Er for eksempel satt opp egen til Gtr2 Norge.
Conquistador Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) Dette høres kjempe interessangt ut. Har nettopp bestilt nytt ratt: logitech g25. Kan ikke vente med å begynne å spille med det Et spørsmål: Hva er det beste (mest realistisk) bilspill simulatoren på markedet i dag? Endret 30. november 2006 av Conquistador
koronag Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Nå har ikke jeg prøvd Race, men GTR 2 går vel for å være en av de beste. Jeg har i hvert fall aldri spilt noe gøyere. Nå har gærne moddere sluppet Nordschleife i alle versjoner også. Ta en titt her: http://www.youtube.com/watch?v=sMzq1EkgWTs
Conquistador Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Nå har ikke jeg prøvd Race, men GTR 2 går vel for å være en av de beste. Jeg har i hvert fall aldri spilt noe gøyere. Nå har gærne moddere sluppet Nordschleife i alle versjoner også. Ta en titt her: http://www.youtube.com/watch?v=sMzq1EkgWTs 7398187[/snapback] nice
Scotty Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Har kjøpt WTCC nå Laster ned, er på 13% Har GTR, GTR 2 og GT Legends fra før. Elsker slike spill! Endret 4. desember 2006 av _Scotty_
Hombleracer Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 og håper noen klarer å fikse en norsk server! det er så mye dårlige servere der ute. se etter meg, stort sett på spelarenan-serverne..
Scotty Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Noen som er interessert i å spille litt? Har spilt spillet i hele dag nesten... klarer ikke å la vær..
Scortech Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hei Scotty... Race - The WTCC Game er absolutt årets/kommende års bilspill.. Utrolig bra laget til. Men jeg sliter med en ting...Jeg har gravet frem Rattet mitt med tilbehør og lastet ned siste versjon av Logitech Profiler men jeg får ikke kjørt spillet gjennom Logitech Profiler..Jeg er rett og slett nødt til å gjøre det..Kjører jeg spillet gjennom steam så får jeg kun styringen og gir opp og ned og eventuelt gass eller bremse til å virke..jeg får ikke gass og bremsepedal til å virke samtidlig...Derfor må jeg få kjørt spillet gjennom Logitech Profiler...Noen her som har fått det til?? Please jeg trenger desperat hjelp... Update: Jeg fant ut av det.. Jeg trengte bare å kopiere steam.dll til brukernavn profilen min i race katalogen..Da fungerte alt som det skal.:-) Vel nå fikk jeg ordnet ett problem så dukket det opp ett annet problem:-( Siden jeg fikk spillet så har jeg leket meg offline helt til nå..Når jeg joiner en server og kommer meg inn i spillet og begynner å kjøre så går det maks 30 sekunder før denne meldingen kommer fram som vist på screenshot jeg har tatt...Jeg skjønner ikke hva som skjer..Jeg har åpnet porter til steam og jeg har kjøpt/fått tak i spillet lovlig..kjøpt gjennom steam for de som lurte på det... Endret 6. desember 2006 av Scortech
Hombleracer Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 VEL, dette er vel en velkjent feil, sjekk forumet til rsc. http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=1104 Håper du får ordnet opp i problemet, storartet sim!
Scotty Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Nå er jeg småelig irritert her! Spillet lukker seg når jeg skal spille. Spiller forøvrig bare online, så har ikke sjekket om det skjer når jeg spiller offline. Hvorfor skjer dette? ..flere som har feilen ser jeg http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=274706 Endret 6. desember 2006 av _Scotty_
Pellick Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Har ikke spilt dette på en ukes tid nå, har reformatert så jeg driver og laster ned spillet på nytt. Håper ikke det har dukka opp en oppdatering som skaper disse feilene for dere? For da kan det jo sånn liksom skje for meg også... Har forresten kasta litt mer RAM inn i kassa (2GB) så kanskje det blir bedre flyt på spillet Gjorde underverker for BF2 i hvertfall.
Brian Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 har veldig lyst på dette spillet men er litt usikker på hva det går ut på. Tar det for seg bare WTCC mesterskapet? er det samme opplegg som gran turismo lignende grei eller GTR? og hvordan er kjørefysikken? er den like bra som LFS? eller bedre? Og hvordan er det online? vurderer dette, men har lite penger for tiden og vil ikke kjøpe noe jeg vil angre på, så overbevis meg.
Scortech Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) er den like bra som LFS? eller bedre? Uten tvil bedre.... Ligger ved noen screenshots som jeg har tatt da jeg prøvde spillet i Dual Display oppsettet og som du ser så har jeg redigert bildene.. Bildene er egentlig redigert for RSC forumet Endret 7. desember 2006 av Scortech
Pellick Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 (endret) Dette er jo samme utvikler som GTR, og det merkes på spillet. Det er mer eller mindre GTR med wtcc-biler. Fysikkmodellen er stort sett den samme, men bilene er ganske annerledes å kjøre enn superbilene i GTR. Her er det jo stort sett snakk om forhjulsdrevne (med unntak av BMW-ene), litt langsommere kjøretøy. Det positive er at dette betyr mye tettere og ganske intens racing. Minner egentlig litt om touring-klassene i TOCA race driver, men litt mer realistisk og med bedre grafikk/lyd. Slå til hvis du liker GTR, hvis ikke så prøv i hvertfall demoen før du bruker penger på dette. Slår nok ikke like godt an hos alle @Scortech: Fete bilder! Vi skal vel være forsiktig med å si at fysikken er bedre eller dårligere enn LFS. Mange LFS-fans hater SimBin-spillene fordi de mener bilene har for godt grep. Jeg vet ikke om jeg er enig...tror ikke touring-biler duger så godt til drifting i virkeligheten heller Endret 7. desember 2006 av Pellick
Scortech Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Kom nettopp en ny oppdatering i spillet:-) Updates to Race - The WTCC Game have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include: Race - The WTCC Game Optimized frame rate performance Updated WTCC 1987 cars Fixed client crash Fixed sorting of online games Fixed number of human and AI players reported by the server Fixed video resolution persistancy in Race Configuration Fixed skidmark sorting issues Fixed control config save issue Server restarts current track when last player leaves instead of moving to next Fixed championship AI settings Puncture causes tire change in pitstop Endret 7. desember 2006 av Scortech
Finzac Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 er den like bra som LFS? eller bedre? Uten tvil bedre.... Forsiktig nå. Håper for din del at ingen LFS-fanboys veit hvor du bor... Spørsmål om hvilken bilsim som er best ol. er noe av det dummeste du kan spørre om på et internettforum - det beste er å prøve begge selv og finne ut hvilken du foretrekker. Ikke vanskeligere enn det.
Scortech Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Forsiktig nå. Håper for din del at ingen LFS-fanboys veit hvor du bor... Spørsmål om hvilken bilsim som er best ol. er noe av det dummeste du kan spørre om på et internettforum - det beste er å prøve begge selv og finne ut hvilken du foretrekker. Ikke vanskeligere enn det. Gjør ingenting, bare la de komme...trenger å få ut litt aggresjon sant egentlig det du sier angående hvilket bilsim som er best...Kommer helt an på hva man selv foretrekker osv..
Anbefalte innlegg