sjarken Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Noen som spiller dette no. Står fast så det holder. Ingen guru, men jeg kommer ikke forbi den dragen som jeg treffer for første gang, hvordan slå den ut. Noen som vet?
Teodorull Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 lur han inn i et siderom og bra i en spake slik at gitteret kutter av han hodet.
sjarken Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 (endret) lur han inn i et siderom og bra i en spake slik at gitteret kutter av han hodet. 7355908[/snapback] OK, ska prøv det der du...Takk for svar, antar det er løsningen.. Dreiv å skjøt med en bue i det uendelige uten noen effekt. Endret 25. november 2006 av sjarken
Kasu Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hvis du prøver å høre så sier faktisk dama at du skal gjøre nettopp dette med dragen
ttt Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Konkrete spørsmål som dette skal under "Spørsmål og svar". Tråden flyttast derfor dit. Eg vil og anbefale deg å endre emnetittelen litt sånn at det kjem fram kvar du står fast. Det vil gjere det lettare for andre med same problemet å finne fram til denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå