Gå til innhold

Diablo II hc - bli med på en liten runde?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag fikk jeg det plutselig for meg at jeg har lyst til å spille en runde med hardcore Diablo II, kun gjennom normal, i første omgang, og kun et par timer i uka. Skulle gå rimelig raskt det hvis noen blir med meg.

Jeg starter gjerne et team, og når vi blir sånn passe mange så avtaler vi tid og andre praktiske ting. Hvis det i det hele tatt er noen som er interessert?

Selv tar jeg gjerne plassen som healer, for i hardcore dør du som kjent bare en gang. Da er det sju plasser igjen. Håper noen andre også har lyst!

1. Livslykka

2. Plomma2 (?)

3. empatiy

4. Teh_Gr1M_RiPPer (barb/sorc)

5. bjs

6.

7.

8.

Endret av Livslykka
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Paladin ja. Følgende må være med:

20 Holy Bolt

20 Prayer

1 Cleansing

Da kan man heale 156-328 hp per bolt, naken, i tillegg til at cleansing-auraen healer 25 hp per sekund, uten å koste mana.

Resten av poengene brukes til å drepe undeads semi-effektivt. For eksempel Sanctuary eller Fist of Heavens.

Man har også med seg en act2-merc med prayer-aura, så får man 20-30 ekstra hp per sekund.

Ubrukelig char i softcore, men helt uunværlig i hc.

Endret av Livslykka
Skrevet

Helt useless uansett. Trenger ikke healer, trenger folk som gjør skade også er det kjekt med en barb med BO. Skal du spille pally og hjelpe partyet lag heller en hammerdin eller bruk conviction.

Skrevet

Hvis man bare spiller gjennom normal er det liten vits i å lage en hammerdin, som først blir effektiv rundt lvl 50.

Det er dessuten mye morsommere å lage en kar med litt utfordringer.

Krever riktignok at noen andre gjør mesteparten av skaden, men til gjengjeld lever de mye lenger.

Skrevet (endret)

Vi spiller expansion.

Kan selvsagt vente til begynnelsen av januar. Da er også jeg helt ferdig med eksamen. Jeg er foreløpig interessert i å finne ut om det er flere enn meg som har lyst til dette.

Hvis de som skal være med ikke liker at jeg spiller som healer, så velger jeg bare noe annet. Men det kan vi ta senere.

Endret av Livslykka
Skrevet

Ah dette liker eg. Eg er med, samme om det er nå eller i januar. Og healer er ganske kjekt å ha med, ikkje så nødvendig i normal, men seinere i spillet er det ganske fint egentlig, men er ikkje det mest varierte å spille så du risikerer å gå lei...

Skrevet

Nå begynner det å bli noen, det er bra. Dere kan jo også fortelle hva dere kunne tenke dere å spille som, så skal jeg føre det på.

Tenker at januar er mest aktuelt jeg.

Skrevet
Nå begynner det å bli noen, det er bra. Dere kan jo også fortelle hva dere kunne tenke dere å spille som, så skal jeg føre det på.

Tenker at januar er mest aktuelt jeg.

7383982[/snapback]

barbarian eller sorsceres :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...