G2Petter Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Da jeg for tiden ikke er i besittelse av en gammel PC, er jeg blitt nødt til å gå på jakt på diverse bruktmarkeder. I den forbindelse kom jeg over en maskin med følgende spesifikasjoner: * Intel Celeron 2,0 GHz prosessor * 256 MB RAM * 80 GB harddisk * Geforce3 skjermkort * DVD-spiller (slot-in) * CD-brenner til 1200,- Er det en OK pris under forutsetning at alle deler fungerer som de skal? Hilsen g2petter
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Helt fin pris - du kunne sikkert presset lavere - og han kunne sikkert funnet en som var villig til å betale mer. Går ut ifra at du får med kabinett og psu.
buskmann Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Det spiller ingen rolle om det er Geforce17, skjermkortet spiller ingen rolle på en server. Lager bare varme med tilhørende viftestøy. Jeg har verken CD- eller DVD-stasjon på min server. Koblet den fra etter at OS var installert, alt går nå over nettverk.
Jarmo Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=73402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå