Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hovedkort defekt eller?


Anbefalte innlegg

Jeg var uheldig når jeg skulle montere neonlys i pc en min, det var en ledning som kom nær hovedkortet så pc en slo seg av og den vil ikke starte igjen, så det er vel hovedkortet som tok kvelden??

 

http://www.epox.com.tw/eng/products_content.php?ps=223

 

jeg har et sån hovedkort har ikke så mye peling på pc så kan noen være så snill å anbefale meg et GREIT hovedkort som koster fra 500 kr og oppover

??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor monterte du stuffet når maskinen var på?

 

Kripos kan sikker ta en rekke prøver av PC'n din for og finne hva som er galt. DNA prøver eller noe slikt. Hehe. Neida.

 

Jeg antar HK er på det evige databehandlings himmelen.

 

Hører du noen pipelyder eller slikt? Vekkes det noe til liv når du slår på maskinen?

Endret av narutofan
Lenke til kommentar
Hvorfor monterte du stuffet når maskinen var på?

 

Kripos kan sikker ta en rekke prøver av PC'n din for og finne hva som er galt. DNA prøver eller noe slikt. Hehe. Neida.

 

Jeg antar HK er på det evige databehandlings himmelen.

 

Hører du noen pipelyder eller slikt? Vekkes det noe til liv når du slår på maskinen?

7345265[/snapback]

 

hehe jeg skulle sette sammen de forskjellige kablene å feste de til lysene før jeg skulle skru av pc en for å koble til lysene å da hadde jeg åpnet døra på kabinettet og en ledning tok veien inn der og kortslutta den.

 

hører absolutt ingenting

Lenke til kommentar
Da er det vell dødt.

7345467[/snapback]

 

det er nok det det er , men ejg har sjekket at strømforsyninga virker så den er ikke herpa å jeg regner ikke med at noe annet er herpa heller så jeg lurer på om du kunne anbefale meg et hovedkort som funker greit og som passer.

http://www.epox.com.tw/eng/products_content.php?ps=223

 

dette er det jeg har nå.. athlon 64 trur jeg står på en block

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...