Apekatt78 Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Noen som har fått dette til å fungere? Noen som spiller dette? Ser veldig bra ut!
Roskov Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 alt jeg kan si er at det funker i Win Xp, om det hjelper..
M@R7!N Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Et av tidenes beste strategispill imo. Ingen spill som jeg vet om som har fått andre verdenskrig i RTS til å bli så bra Grafikken er jo helt syk også.
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Det er festlig å sende de små soldatene dine for å krige og bare se på hva de gjør, er som å se på en film.
Apekatt78 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Company of Heroes - windows vista - hamachi? Noen som har erfaringer med det? Noen som vet om det funker? noen som vet om nettverk som flitti er i bruk av oss nordmenn? Spillet er knall !
Smurfn Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 vista med CoH funker, også i lan mot XP pc med Coh, mer vet jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå