Gå til innhold

[GTA]Cheater selv om jeg ikke har lagt inn cheats:S

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har installert Gta spill/spillene og alltid, uansett hva så blir det cheats inne på spillet:S det er snakk om den cheaten som gjør at alt går dritt fort...er det noe jeg kan gjøre for å fikse det? :hmm:

Vil jo spille gta spillene uten cheats...har prøvd å installere GTA 3,4 og SA...alle har det blitt cheats på:S

Endret av Narkan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du dual-core prossesor?

Viss du har det, så må du sette CPU'en din til og 1 kjerne når du spiller GTA. Du gjør dette med og åpne oppgave behandling og høyreklikke på GTASA.exe og sett affinitet til 1 kjerne. ( Se bilde )

hwnorz5.th.jpg

Se om det funker! :thumbup:

Skrevet
Har du dual-core prossesor?

Viss du har det, så må du sette CPU'en din til og 1 kjerne når du spiller GTA. Du gjør dette med og åpne oppgave behandling og høyreklikke på GTASA.exe og sett affinitet til 1 kjerne.                ( Se bilde )

hwnorz5.th.jpg

Se om det funker!  :thumbup:

7374017[/snapback]

jeg skal prøve når jeg kommer hjem(husker ikke engang om jeg har dual-core prossesor=P) takk uansett;)

Skrevet
Du må gå i en våpenshappe for å kjøpe våpen.

7374425[/snapback]

jeg vet jo det...FFS er ikke helt nuub...vet bare ikke hvilken knapp det er jeg kjøper med

Skrevet

7374425[/snapback]

jeg vet jo det...FFS er ikke helt nuub...vet bare ikke hvilken knapp det er jeg kjøper med

7375839[/snapback]

Det står vel ganske bra forklart i interfacen?

Skrevet

7374425[/snapback]

7375839[/snapback]

Det står vel ganske bra forklart i interfacen?

7375960[/snapback]

uansett...GTA har klikka igjen:S hver gang jeg starter spillet må jeg fikse det i oppgave behandlinga og etter det henger hele driten seg opp:S

Skrevet
bare kast spillet i veggen og hopp på det. fikser de fleste problemene :thumbup:  ;)

7388729[/snapback]

lol?gidder ikke å kaste harddisken i veggen pga. at GTA ikke funker...har mye mer viktigere ting å gjøre men GTA er så deilig å slappe av med :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...