Gå til innhold

Benq siemens m 81

lindaner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt litt på å kjøpe Benq Siemens M81, er det noen som har erfaring med den? Har hatt siemens mc60 før, og det er den mest robuste telefonen jeg har hatt, har tro på denne også!

Og hvorfor er det egentlig så få forhandlere som selger Benq siemens telefoner? Har ikke sett M81 noe annet sted enn i nettbutikker...

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også vite om noen har prøvd denne. Har til gode å finne tester av denne mobilen, noe jeg syns er merkelig med tanke på at Siemens' M-mobiler har til vane å være langt mer solid enn det fancy søplet som dominerer markedet.

Jeg er 20 år og har hatt mobil siden jeg var 14 år, og har da kun hatt to mobiltelefoner, først en Siemens M35, som dundret og gikk i tre år til tross for røff behandling, intill batteriet gav opp ånden. Byttet den ut med en M65 som har tålt alt fra å bli mistet i snøen til å bli "drylet" ned ei trapp (ufrivillig), men denne begynner etterhvert å bli litt svak i batteriet, så jeg har lyst til å oppgradere til en ny, forhåpentligvis solid mobil. Jeg orker ikke befatte meg med disse skrotmobilene som må byttes ut etter et halvt år, derfor er jeg veldig interessert i M81, fordi dens forgjengere så langt ikke har skuffet meg.

Så hvis noen har prøvd denne, eller har sett noen skikkelige tester, kom med det. Jeg vil være veldig takknemlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...