Gå til innhold

Skal ha ny telefon, noen bra tilbud v/ nytt abb?


lavoll

Anbefalte innlegg

Fikk frastjålet mobiltelefonen i dag, så eg må ha ny snarest. Siden eg har hatt Chess i 3 år nå så står eg fritt til å skaffe noe annet. Eller, det gjør eg uansett som chesskunde, men er interessert i å skifte abbonoment. Greitt at det er billig, men LITT frynsegoder som kunde hadde vært kjekt.

 

Lurer på om dere vet om noen bra tilbud (billig abbonoment / bra telefon) ved binding?

 

Har sett på Sony Ericsson K610i og kommer til å gå for en sånn, om ikkje dere vet om noe bedre.

 

Telefonen bør ha bra skjerm, mulighet for minnekort, bra batteritid og et dugenes kamera. Budsjett er 2000 kr m/ binding.

 

På forhånd takk!

Endret av lavoll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg måtte ha telefonen fort, så det vart ein Sony Erikson W810i, sidan dei var tomme for K610i. Godt fornøgd med den hittil. Har gratis ringetid ut året, så eg bruker den, så låser eg den opp og bytter til Tele2 eller Chess igjen.

Endret av lavoll
Lenke til kommentar
Eg måtte ha telefonen fort, så det vart ein Sony Erikson W810i, sidan dei var tomme for K610i. Godt fornøgd med den hittil. Har gratis ringetid ut året, så eg bruker den, så låser eg den opp og bytter til Tele2 eller Chess igjen.

7338686[/snapback]

 

Regner med du valgte telenor fri120 utfra det du sier med gratis ringetid ut året. Et lite tips til deg; vær forsiktik med å ringe til andre mobilnett da telenor "plutselig" legger til 55 øre min

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...