Chief Wiggum Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Blomster Barna trenger folk. Vi er ett horde guild på Vashj og driver og bygger opp ett norsk raid guild. Om du er interessert i å joine ett norskt guild og er 58+ Ta kontakt med Grimmefar, Dooku , Streea eller Rnad ingame eller sleng inn en app på vårt Forum
Cannabiskopen Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 (endret) Vi har ett guild recruitment forum her på HW. Så mye som her. Endret 21. november 2006 av BadBeer
ka1ser Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Har jo en tauren warrior på level 30, min første character. Selv om jeg elsker han, så er det nok NE druiden som får prio.
MysticoN Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Har jo en tauren warrior på level 30, min første character. Selv om jeg elsker han, så er det nok NE druiden som får prio. 7334074[/snapback] hadde joina vist dere har hatt et sikkerlig guild nick..
snoopg Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 skal sende en death coil full av kjærlighet om jeg ser en med <blomster barna> douie - human warlock - vashj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå