Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

ressurshefte høst06 "frihet/fridom"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har fått samme ressurshefte utdelt, og lurte på om dere evt. kunne skrive ned oppgavene som er knyttet til ressursheftet i norsk med frihet som tema.

Det ville være til stor hjelp. Takk på forhånd. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har fått samme ressurshefte utdelt, og lurte på om dere evt. kunne skrive ned oppgavene som er knyttet til ressursheftet i norsk med frihet som tema.

Det ville være til stor hjelp. Takk på forhånd. :D

Skrevet

Trippelpost :p

Husker hvilken oppgave jeg valgte:

Skriv en tekst på bakgrunn av (ok, jeg husker ikke helt hvordan denne setningen lød) den første teksten i heftet. (Den med hvordan gener styrer livene våres).

Skrevet

Hei. Takk:D Er det andre som husker de andre oppg. knyttet til ressursheftet?

Skjønner ikke helt hvordan jeg postet inn innlegget 3 ganger... trykket bare på en gang... merkelig :s

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

ser det er mange som har spurt om dette, men akk, nå har jeg også fått ressursheftet om frihet. anyone som fikk oppgaver til dette heftet?

edit: fant ut av det :blush:

Endret av betty
Skrevet

det er bare å søke på frihet bla bla, eksamensoppgave, har ikke nettsiden her, men søk på ting fra heftet eller generelt eksamensoppgaver gitt i norsk, finnes en side som har så og si alt.. men ikke bruk det som en "hvilepute" til å ikke forberede deg, og ikke lås deg fast for mye i et syn, det er fort å ikke være så impulsiv når man skriver hvis man vet oppgavene lenge før. men lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...