Gå til innhold

G2 - Hvordan komme seg ned i sewers?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har finne ut av at det er noen såkalte 'sewers' i Khorinis, det er to (?) innganger, en i hotellet og en nede ved sjøen, for og komme inn må jeg bli medlem i thieves' guild, noe jeg ikke er.

Jeg har blitt medlem av Mercenaries og The Ring of Water om det har noe og si, er det da for sent for meg og bli medlem hos de der nede? er det noen jeg kan banke for og få nøkkelen til døra? :whistle:

 

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hørtes jo greit ut men tror ikke det er så enkelt her hos meg :p

 

Jeg har knabba boka til Lehmar, gitt den til Hanna (?) da fikk jeg en liten nøkkel, den passsa jo selvfølgelig ikke døra nede ved harbour eller ved hotellet.

Bartenderen er snakke med og det virker ikke som jeg kom lengere av den grunn.

 

Hvem er medlemmene da? Hanna og Alrik er vel medlemmer, jeg leste også på en side at personen med nøkkelen er en som heter Atilla, stemmer det?

Hvor er han/hun?

 

Mye sprøsmål :cool:

Lenke til kommentar

Hmm trodde den nøkkelen passa til døra i hotellet jeg.. jaja fikk den alltid etter jeg hadde kommet inn andre veien. Du får nøkellen til harbour døra av atilla, stemmer det. Du kan enten FÅ den eller TA den :) Medlemmene er Rengaru, Halvor og Nagur. Bartenderen skal kunne gi deg oppdrag for nagur bla.

Lenke til kommentar

Nøkkelen passer til en kiste. Kisten ligger i en hule på øya som er så vidt synlig fra havnebukta i Khorinis. Du får vite om den når du er ferdig med mange nok oppdrag Thieves Guild (men jeg synes Blood Chalices er for mye stress).

 

Boken kan for så vidt brukes til å skaffe seg mer XP - men da må du ha mye DEX for å kunne stjele den tilbake fra personen som får den. Både Thorben og han bartenderen oppe i byen er "kunder" til Lehmar og er meget glade når de får boken. Og boken stjeles lett fra begge. Hanna skjuler boken bedre, så da får du den ikke tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...