Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
By the way... Har du tenkt å spille i dag Kaiuss?

7508127[/snapback]

Blir nok ikke spilling på meg ikveld dessverre, skal ut med et par kompiser. Men ser ikke bort fra at jeg dukker opp utpå natta likevel... ;)

Skrevet
Ble Team Chrissj banka på én map?! Hva er det som skjer? :dontgetit:

Det må da være en feil? :dontgetit:

7508184[/snapback]

Hvis ikke det er feil, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... :(

Uansett... Noen som spiller/skal spille nå/senere i kveld?

Skrevet

Har kjøpt meg Viva Pinata jeg :innocent: Var utrolig morsomt

Men hvis noen vil invite meg så send en bloody invite, er for grått og jævli ute til å dra ut i dag... igjen!

Skrevet

Yay! Jeg er tilbake på Live! Håper noen har tenkt å fyre opp litt GoW snart :)

Aha, blir vel VivaPinata på meg og LordFighter hvis det går dritt i kveld... holder ikke skills til GoW får vi heller besøke hverandres hager

Skrevet (endret)

Woohoo! Hadde en kjempe hyggelig match idag må jeg si ^^ Spillte med Chrissj, Xander, Eddyjojo(som nå er med i Team Chrissj ^^) osv. Hehe, Chrissj sang også bursdagssangen for meg <3<3, fyllte 15 kl.12 :D Selv om det tok oss 2-5 matcher for å komme iform, var det kjempe gøy ;D

Takk for matchen guttah!

Sleep Tight!

Endret av Fanta Boy
Skrevet (endret)

Han passet faktisk inn :p Han hjalp oss en del, selv om han drepte Chrissj 2 ganger når Friendly Fire var på(Takk til Motherman, som er din mann og din mor), jeg advarte han med å sove med ett øye oppe, slik at han unngikk å få et hestehode i sengen :p

Endret av Fanta Boy
Skrevet

Hehe..

Jeg og Sibeliuz måtte bare ta en evaluering av Viva Pinata, så i sitter og evaluerer for harde livet :p

Men er tilbake igjen i morgen, så forventer en invite fra noen hvertfall...

Skrevet
Woohoo! Hadde en kjempe hyggelig match idag må jeg si ^^ Spillte med Chrissj, Xander, Eddyjojo(som nå er med i Team Chrissj ^^) osv. Hehe, Chrissj sang også bursdagssangen for meg <3<3, fyllte 15 kl.12 :D Selv om det tok oss 2-5 matcher for å komme iform, var det kjempe gøy ;D

Takk for matchen guttah!

Sleep Tight!

7512058[/snapback]

EddiJoJo i Team Chrissj?

What were the odds of that ... ^^

7512201[/snapback]

Pfft, var bare en gjesteopptreden. Jeg sang ikke engang med! På tross av uhorvelige mengder whiskey innabords! Så bleh!

Skrevet

Haha, jadda jadda :p Var nå koslig med sang da? :p Living in america, We are the world, I will always love you, Latteren til Jan ^^ Eddi, du blir nok sjarmert til slutt, du kan ikke motstå ;D

Skrevet (endret)

Det blir nok en effekt som vil spre seg over forumets GoW community, når websiden kommer opp ;) Får håpe noen er logga inne til samme tid imorra, er klar for spilling da, vettu!

Legger meg nuh, sov søtt alle sammen <3

PS; Bortsett fra Team som er Fiendtlige mot TC ;)

Death to the infadels...i gow :p

Endret av Fanta Boy
Skrevet
Yay! Jeg er tilbake på Live! Håper noen har tenkt å fyre opp litt GoW snart  :)

Aha, blir vel VivaPinata på meg og LordFighter hvis det går dritt i kveld... holder ikke skills til GoW får vi heller besøke hverandres hager

7510426[/snapback]

Hell yeah! Besøke hverandres hager hadde jo vært flott :)

Uansett... Overraskende besøk endte i film ganger 2. Spiller GoW akkurat nå... Litt sent, men må bare! En runde til...

Men jeg er klar for spilling i morgen! :whistle:

Skrevet (endret)

Noen burde gå sammen og lage et Team som kunne stoppe kjeften til Team X-jo.. føler at det blir alt for mye X-jo ditt og X-jo datt på forumet her! Og nå også du EddiJojo.. hvordan kunne du.. :no:

Endret av RoninMasao
Skrevet
Noen burde gå sammen og lage et Team som kunne stoppe kjeften til Team X-jo.. føler at det blir alt for mye X-jo ditt og X-jo datt på forumet her! Og nå også du EddiJojo.. hvordan kunne du.. :no:

7512863[/snapback]

LIES ALL LIES!!

Man har da vel lært at det bare er skryt med dem? :mad::hrm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...