Gå til innhold

Hva er bra som secondary profession til Dervish?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, hva passer bra som secondary profession til Dervish? Andre tips som jeg bør tenke på mens jeg spiller? Attribute points, bra builds, osv.

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her fant jeg bare litt om Dervish kombinert med andre builder, ikke hva som er spesielt bra e.l.

Endret av Marti
Skrevet

Alle kombinasjoner er jo situasjonsbetinget. Noe som er bra i pve er ikke nødvendigvis bra i pvp. Dervish er en forholdsvis ny profession, det har ikke kommet så veldig mange builds til den enda.

Patience is a virtue. Eller du kan prøve å build'e noe selv..

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet (endret)

i PvE så vil jeg faktisk foreslå Dervish/Warrior, kun på grunn av en skill som heter "Wild Blow". Den fjerner stances, noe som er innmari genialt mot rangers siden de bruker sånne slitsomme 75%-to-block-stances. Den skillen gjorde ganske stor nytte flere steder i Nightfall-campaign!

Det er ikke så om å gjøre å ta en secondary, i de fleste tilfeller klarer du deg meget godt med skills fra kun din primære profession, så bare prøv litt av hvert uten å tenke så mye over det, så kan du heller teste noen builds som dukker opp på GuildWiki senere :)

(og som Adawen sier, så funker monk også bra, jeg tok det først på min dervish, men det endte jo opp i at jeg kun tok med monk-resurrect)

edit:

Tenkte mest på å kjøre PvE, fungerer kanskje bra med Elementalist (earth) så jeg tåler litt mer?

Earthprayers i Dervish-linja har mye solid defense!

Endret av Slettet+214asdf125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...