Gå til innhold

Den nye Immortal fantråden

Herpeederpee

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tøft, en Immortal-tråd jo.

Jeg er fra Os, så har møtt på og snakket med Abbath en del ganger. Han handler innimellom hos meg når jeg sitter i kassen i matbutikken også, hehe.

Det blir sannsynligvis Immortal-konsert i Teatergarasjen i Bergen i løpet av året, med fete effekter og et ikke ubetydelig oppvarmingsband :)

De har ikke spilt i Bergen siden 2000, så det er litt på tide.

Og i mars kommer det nye, skumle Immortal-bilder på www.immortalofficial.com ;)

Endret av YBD
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om jeg ikke ser Immortal nå på siste reunion i år, er jeg redd for at jeg ender opp som Dead =/

edit: Dead ja, lol

Endret av Sitronade
Skrevet

Hehe, du mener Dead kanskje? ^^ Uansett, ja. Håper at de holder en konsert en plass der det ikke er 18 års grense som er i nærheten (max 50 mil)... Men Immortal kommer sikkert til å holde på en stund til. De er jo tross alt back, stronger than ever... :D

Skrevet

Vel, det er ikke noe offisielt comfired at de forstsetter aktivt, bare at de er reuined for en bestem periode hvor de spiller konserter for siste gang.

Håper virkleig jeg tar feil, rett meg om så.

Skrevet
Tøft, en Immortal-tråd jo.

Jeg er fra Os, så har møtt på og snakket med Abbath en del ganger. Han handler innimellom hos meg når jeg sitter i kassen i matbutikken også, hehe.

Det blir sannsynligvis Immortal-konsert i Teatergarasjen i Bergen i løpet av året, med fete effekter og et ikke ubetydelig oppvarmingsband :)

De har ikke spilt i Bergen siden 2000, så det er litt på tide.

Og i mars kommer det nye, skumle Immortal-bilder på www.immortalofficial.com ;)

7843544[/snapback]

Kan det kansje være 1349 som oppvarming? Det hadde vert konge!

Skrevet

Immortal er et av mine favoritt band innenfor Black Metal, blir Wacken på meg i år, desverre for ung for Inferno.

Så da må man ty til litt mer drastiske former for å få sett yndlingsbandet sitt.

Skrevet
Immortal er et av mine favoritt band innenfor Black Metal, blir Wacken på meg i år, desverre for ung for Inferno.

Så da må man ty til litt mer drastiske former for å få sett yndlingsbandet sitt.

7909927[/snapback]

Er da gøyere å reise til Wacken en Inferno. Men samtidig så blir jo konserten på Inferno mye mer "koselig" enn Wacken. Men du får da en fin tur i tillegg

Skrevet
Glad jeg slipper Wacken... Men Inferno blir trivelig som vanlig tenker jeg.

7926276[/snapback]

Glad du slipper Wacken? Hvorfor det? Største metalfestivalen noensinne, og det er bare bra band som drar dit? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...