Betenkt Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Lurer på hvordan jeg får passordbeskyttet filer på ZEN Vision:M. Har oppretettet et passord....
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Lurer på hvordan jeg får passordbeskyttet filer på ZEN Vision:M. Har oppretettet et passord.... 7324856[/snapback] Hvis du mener som flyttbar harddisk, altså ikke innpå selve spilleren (på skjermen ) når du har den skrudd på, så er det ikke noe egen funksjon for det i alle filer. Office filer har det, da må du legge inn passordet når du tar "lagre som". Et annet alternativ er å lage et winrar/zip arkiv og passordbeskytte det, men da bør du ha 7-Zip Portable installert på den eksterne harddiskedelen. Det er et portabelt program, som kan kjøre direkte fra hvilken som helst mappe (og da USB penner, mp3 spillere, minnekort etc) uten å måtte installeres på datamaskinen først, i tilfelle du kommer over en maskin uten zippemulighet og blir sittende med et arkiv du ikek kan åpne. Tredje mulighet er å kjøpe et program som gjør dette, finnes mange, bruker ingen selv.
Betenkt Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 Det er en innebygd funksjon på media filene. System - > Avspillings instillinger (e. noe slikt) og da kan du se to Passordinstillinger. Når jeg høyre klikker på en fil/mappe så kommer det ikke noen passordbeskytt-knapp :S (I ZEN OS'n, ikke på pc )
AiKi Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 1. Still inn et passord under System->Spillerinnstillinger->Beskyttet innhold. Pass på at den er satt til 'Vis'. 2. Gå inn på bilder/video (Musikk går ikke an å beskytte) 3. Trykk på menyknappen (nederst til høyre). 4. Velg "Beskytt", og tast inn passordet. 5. For å skjule innholdet, gå inn på System->Spillerinnstillinger, og sett "Beskyttet innhold" til 'Skjul'.
Betenkt Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 AHAAA! Det går ikke ann å beskytte enkeltfiler, i alle fall ikke video :S Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå