paali Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 hei! Klarer ikke brett 3 på Campain modus på Anno 1701?! Noen som har klart dette? Får ikke godkjent oppdraget da, jeg sliter med "cattle" som ikke vil samles inn? Lagd vei bort til dem, og prøvd alt... 'Noe forslag?
Frijazz Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Husk å aktivere de for produksjon også. Om ingen kommer og henter kyrne, så trykk på automatisk innsamling.
paali Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 hm.. Prøvde det, men får samme feilmelding. Har du klart det brettet? Level 3, hvor du skal hjelpe en kar og bygge opp byen før dronningen kommer tilbake. Rart, prøvd alt mulig, trykke på innsamlingsknappen. Bygge ekstra m varehus nærmere, og fjerne mest mulig vei rundt bygget for å øke produksjon.. Noe forslag?
Frijazz Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Jeg tror du må ha nok Settlers før dyrene blir hentet også. Vanligvis er det en vare som bare er tilgjengelig på Settlers-nivå.
paali Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 hehe, takk for alle svarene! Fant det ut! Måtte sette ned skatten for at flere folk ville flytte på øya! Så fikk jeg nok settlere til og bygge ut videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå