jollip Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 hei har et olympus OM1 med et originalt lyssterkt 55mm f 1,2 normalobjektiv, noen som aner om dette er verdt noe?
Kjetil-H Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Ebay foreslår at du kan få litt for objektivet om du finner en interessert kjøper, vet ikke åssen markedet for OM-utstyr er i Norge, dog.. Mvh Kjetil
KnutIvars Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg er interessert i objektivet..... kameraet har nok kun verdi som bokstøtte hos meg...
Arnold Layne Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Objektivet er verdifult, huset er ikke så ettertraktet, men det er et veldig godt kamera for det. Hvis du liker å fotografere burde du skaffe deg OM-2. Riktig nok er OM-2 manuelt men du har andre kamera i samme serie som er automatiske. Men du burde tatt vare på det
PMnormal Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 OM2 har blenderstyrt auto, mener jeg å huske. OM1 og 3 er helt manuelle, og OM10 (?) bare blenderstyrt auto (men det kan bygges ut med "manuellt adapter"). OM4 var toppmodellen med full program i tillegg til alle de andre kjente modusene. Zuiko-optikken til Olympus OM-serie var glimrende, og jeg vil anbefale deg å fortsatt bruke det. Hvis ikke finnes det mang dedikerte fans, som gjerne kjøper det flotte objektivet av deg. Med adapter vil det jo utgjøre et fantastisk portrettobjektiv (tilsvarende 110mm) på en fourthirds dSLR, så det bør du få gode kroner for. Huset, derimot, finnes det utallige av i skuffer og skap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå