Gå til innhold

Raven Shield Multiplayer-demo er lansert


Anbefalte innlegg

Jippi, jippi, jippi!!! osv... :grin:

 

Da er endelig dagen jeg har ventet på her!

MP demoen av Rainbow 6: Raven Shield er sluppet.

2 maps, ny utgave av den klassiske CSL (City Street Large) og Prison.

 

Snart lastet ned nå (74% av 155MB)

 

Foreløpige mirrors:

 

http://www.ubisoft.co.jp/_rsdemo/RavenShie...dMPDemo_int.exe

 

http://download.watch.impress.co.jp/game/d...11/RSMPDemo.exe

 

:grin:

 

_________________

Warg%20banner%202.jpg GiS%20banner.jpg

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-14 13:35 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gøy! Bortsett fra å DØ! Jeg bare misliker det faktum at man må vente i 4 minutter og 30 sekunder hver forbanna runde om man ikke setter seg i et hjørne og VENTER på at idioter skal gå forbi.

Dritfett spill, bortsett fra VENTING!

+ at STIGE gåing er noe av det værste i det spillet! + en del bugs

+ å dette ned 2 meter skal man ikke DØ av! AGG!

Jeg syns også det var ***** slitsomt å gå en mikrokilometer i timen...

jeg tror jeg holder meg til ut2003 og cs

Lenke til kommentar

Demoen funker fett, har kun kræsjet 1 eneste gang. Få trodde meg når jeg sa det, men jeg kjører nå Win2k.. går fett.

 

Åh så fete våpenlyder. Som når du tømmer en pistol og hører den karakteristiske lyden av stemplet.

 

Liker flashbang granatene (piping i øret, slørete syn), veldig bra effekt. Samme med smoke, som ser ganske ekte ut og ikke lagger merkbart for min del (d.v.s. når andre kaster det).

 

I prison levelen, når jeg klatret opp i et rom, kastet noen en granat på døra, og den ble blåst opp av trykket! Veldig bra detaljer. Jeg skvatt selvfølgelig himmelhøyt, som om pulsen ikke var høy nok etter at noen tømte et magasin inn vinduet når jeg løp forbi.

 

Ang. kommentar om "mikrokilometer": Vel, dette er realisme. UT2k3 er noe helt annet, det eneste de har felles er at man skyter på motstandere. Jeg er mer tilhenger av realisme, så jeg liker Ravenshiled demoen.

 

Jeg har ikke spilt noen andre av spillene i Rainbow serien, eller andre SWAT lignende spill. Men team work var utrolig fett og gav blod på tann :smile: Det er en liten trøst når du blir drept å se at dine kompiser dreper motstanderen i neste sekund, og man overlever mye bedre i team. Skal ikke belære noen om dette da jeg er helt fersk på den typen FPS..

 

Grafikkmessig er jeg fornøyd, lyseffektene er ganske bra og grafikken generelt absolutt godkjent. Jeg har aktivert skarpe teksturer i innstillingene på mitt Abit Siluro GeForce 4 Ti4200 kort, og forskjellen er virkelig merkbar. Noterte meg det også i OFP: Resistance når jeg samlet en passe hær fra øst og vest, og sto som civilian på et tak midt i kampens hete og så på. Den skarpere teksturen samt høyere oppløsning gjorde det virkelig realistisk, og det gjelder for Ravenshield og.

 

Så jeg må vil si at et GF4 kort er et must. Det flyter helt greit hos meg (P4 2.0), og jeg finner servere med ping fra 50-60 hele tiden, ikke noe problem.

 

Jeg tror Ravenshield blir en stor suksess, og det vil være vel fortjent :smile: Om det spretter opp noen bra Norske klaner kan jeg tenke meg å spille retail.

Lenke til kommentar

Hidden...du har sett lyset! :wink:

 

Hehe neida, du har jo gått glipp av mye hvis du ikke har spilt noen av R6/RS serien eller SWAT 3. (Og Ghost Recon for den del)

 

Men så vidt jeg har fått med meg så er jo du en stor OFP tilhenger, og det er ett av de få spillene jeg virkelig har kost meg med og fortsatt spiller mye i tillegg til Rainbow 6 serien.

 

Jeg vet ikke enda om RS klanen min kommer til å satse på Raven Shield i noen stor grad. Vi er bare en venneklan fra gamle dager, og spiller ikke aktivt/seriøst lengre (+ at det er 2 tyskere med skrudd humor og en amerikaner som begynner å bli gammel og treig...). Ting er ikke som i gamle dager...(gamle dager: høsten 2000, startet og ledet en av de større sniperklanene i Rogue Spear på MSN Gaming Zone, 48 medlemmer på det meste, i top 5 på RSSL - Rogue Spear Sniper League -, osv...savner miljøet fra den gang).

 

Vel, nok nostalgi for nå. Jeg er med hvis noen vil starte en seriøs Raven Shield klan. Jeg orker ikke å starte eller lede noe igjen, det blir rett og slett for mye. Men, spillet kommer ikke før i februar, så det er jo ikke noe hastverk enda...

Inntil da koser jeg meg med MP demoen...den er meget bra! )selv om det tok litt tid før jeg virkelig aksepterte at dette var et R6 spill...gammel og sta jeg :razz: )

 

God natt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...