hemi-cuda Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) har spillt source lenge nå uten problemer men når jeg prøvde det i dag ble det litt rart, jeg kommer så langt at jeg må trykke ok etter å ha blitt med på en server men der jeg må trykke ok står det "paused", ikke på ok knappen men der det står regler eller litt om serveren. Etter det får jeg ikke trykt på noe å må starte maskinen på nytt, får ikke engang trykt på ok. Hva kan dette skyldes? Endret 19. november 2006 av hemi-cuda
Snufi Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Har du prøvd å instalert det på nytt? det kan hjelpa tilfelle det har blitt skada?
hemi-cuda Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 jess da :!: virka å installere på nytt men nå er noe annet feil kan vel kalle det en fordel egentlig, da jeg spilte merket jeg at når noen kasta flash så virket det ikke, så det ikke neste gang jeg starta spillet kom det en melding om at det mangler en fil så jeg vet ikke om det er en fordel eller???
Beyma Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 jess da :!: virka å installere på nytt men nå er noe annet feil kan vel kalle det en fordel egentlig, da jeg spilte merket jeg at når noen kasta flash så virket det ikke, så det ikke neste gang jeg starta spillet kom det en melding om at det mangler en fil så jeg vet ikke om det er en fordel eller? 7325950[/snapback] pass deg for dette.. noen kan tro du cheater!!!
escoN Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Har du prøvd å instalert det på nytt? det kan hjelpa tilfelle det har blitt skada? 7316740[/snapback] Sorry.. dette er sinnsykt offtopic og *dump men vet du hvor de selger de svettebåndene snufi?!
............... Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Har du prøvd å instalert det på nytt? det kan hjelpa tilfelle det har blitt skada? 7316740[/snapback] Sorry.. dette er sinnsykt offtopic og *dump men vet du hvor de selger de svettebåndene snufi?! 7340581[/snapback] dra til bærum så slenger de det etter deg
Beyma Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Har du prøvd å instalert det på nytt? det kan hjelpa tilfelle det har blitt skada? 7316740[/snapback] Sorry.. dette er sinnsykt offtopic og *dump men vet du hvor de selger de svettebåndene snufi?! 7340581[/snapback] dra til bærum så slenger de det etter deg 7340610[/snapback] HAHA eid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå