rassmonster Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) Idag når jeg slo på den eksterne harddisken (packard bell 250gb) kom den lyden (som kommer når noe blir tilkobla) som vanlig... Men det kommer ikke noen annen indikasjon om at den er tilkobla.... Jeg finner den ikke noen plass... Den er tilkoblet å funka fint igår... har bare skrudd av og på Pcen.. Endret 19. november 2006 av rassmonster
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Har du prøvd å skifte port? Sett den i en annen USB/Firewire port bak i maskinen din. Kanskje det da fungerer.. Ellers kan du jo sjekke om den faktisk funker som den skal, og at ikke noen driver o.l har gått tapt. Da høyreklikker på på Min Datamaskin og velger Egenskaper. Trykk så på Maskinvare, og velg Enhetsbehandling. Se om du finner disken her, og om alt er riktig konfigruert. Det kan være småfeil. Ellers har jeg lært at en skal koble skikkelig ifra når en først kobler ifra ekstern harddisk/minnepinne o.l.. Pleide nemlig å trekke den rett ut, men har flere ganger opplevd at hele stickene går i stykker av dette. All data har blitt uleselig, og min 256 mb stick fikk plutselig 6-7 gb uleselig minne Smart å bruke "Trygg fjerning av maskinvare" tydeligvis!
rassmonster Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 (endret) Har sjekka der... Men takk alikavel;) Bruker trygg fjerning når jeg slår den av.. Edit: Har prøvd å bytte port uten resultat. Endret 19. november 2006 av rassmonster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå