Gå til innhold

[Løst]Live Messenger henger seg opp og logger av! [løst]

I.A.G.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Det oppstod et merkelig problem i dag. Live Messenger på søstera mi sin PC hang seg plutselig opp ved at det ikke gikk å klikke på noe, og logget deretter av etter noen sekunder. Det gikk så å logge på igjen, men da skjedde det samme på nytt.

Etter å ha avsluttet programmet og startet det opp igjen, skjer det samme noen sekunder etter at programmet har startet.

Har prøvd å starte maskinen på nytt, reinstallere programmet på diverse måter og søke etter virus.

Prøvde en annen versjon av Messenger, og da funket det.

Snodig sak. :hmm: Noen som vet en mulig løsning?

Endret av I.A.G.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke en mulig løsning enda, men har opplevd samme problemet selv.

Det som også har vært problem hos meg er at Messenger simpelthen bruker alt for mye minnet. Bare helt plutselig.. Minner sterkt om Firefox.

Men tilbake til Messenger; jeg pleier bare å avslutte jeg.

Trykker CTRL+ALT+DEL å velger prosesser. Fra listen finner du frem msnmgs.exe og avslutter. Så starter du på ny :thumbup:

Skrevet

Dt va ikkje bere du så hadde problemer me live messenger den dagen:( Det hadde eg og, men eg konne ikkje snakka me noen, eg har og mange venner som hadde samme probleme=( men det funke vel nå?:D

Skrevet
Vet ikke en mulig løsning enda, men har opplevd samme problemet selv.

Det som også har vært problem hos meg er at Messenger simpelthen bruker alt for mye minnet. Bare helt plutselig.. Minner sterkt om Firefox.

Men tilbake til Messenger; jeg pleier bare å avslutte jeg.

Trykker CTRL+ALT+DEL å velger prosesser. Fra listen finner du frem msnmgs.exe og avslutter. Så starter du på ny  :thumbup:

7313356[/snapback]

Jeg har prøvd å avslutte programmet, men det begynner bare å tulle igen med en gang det startes opp på nytt.

Dt va ikkje bere du så hadde problemer me live messenger den dagen:( Det hadde eg og, men eg konne ikkje snakka me noen, eg har og mange venner som hadde samme probleme=( men det funke vel nå?:D

7313430[/snapback]

Det var dette jeg håpet på. :D

Etter all prøvingen konkluderte jeg egentlig med at feilen ikke lå i PC-en, men at det var en eller annen server der ute som tulla. Det som gjorde meg i tvil, var at jeg ikke hadde samme problem på min PC, og hadde heller ikke hørt om noen andre som hadde det.

Så din funker nå? Da får vi håper det gjør det her og, får teste etterpå.

Takk for svar! ;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...