Gå til innhold

Får ikke fullversjon av Fraps til å kjøre.

Defo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har nettopp fått tak i Fraps etter å ha kjørt trial i noen dager nå. Eneste problemet er at etter jeg har installert og prøver å starte programmet så skjer det ikke noe. Får liksom ikke kjørt programmet. :hrm:

Noen ide? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Har nettopp fått tak i Fraps etter å ha kjørt trial i noen dager nå. Eneste problemet er at etter jeg har installert og prøver å starte programmet så skjer det ikke noe. Får liksom ikke kjørt programmet.  :hrm:

Noen ide?  :)

7310275[/snapback]

Har du betalt for det?

Skrevet (endret)
Hei.

Har nettopp fått tak i Fraps etter å ha kjørt trial i noen dager nå. Eneste problemet er at etter jeg har installert og prøver å starte programmet så skjer det ikke noe. Får liksom ikke kjørt programmet.  :hrm:

Noen ide?  :)

7310275[/snapback]

Har du betalt for det?

7310508[/snapback]

Nei, det har jeg ikke. Hvis det har noe med spørsmålet mitt å gjøre så skriv det. Hvis ikke, så har ikke det noe med saken å gjøre, og er dermed et urelevant spørsmål.

Endret av defo
Skrevet

Vis du har funnet ett serienummer eller en crack på nett som du har registrert det med vil jeg tro att det er sperret i Fraps. Liker du det kjøper du en lovlig utgave av det.

Skrevet

Du får prøve å kjøpe programmet. Det hjelp som oftast. Piratsnakk er ikkje lov på forumet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...