g0mpen Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jeg får ikke til å kjøre Splinter Cell: Double Agent demoen, systemsjekken sier at jeg mangler Shader Model 3.0 (se bildet). Jeg har et Sapphire Radeon X800-SE kort som jeg trodde burde kunne kjøre spillet helt uten problemer. Er dette et hardware eller et software problem? Etter hva jeg har forstått så er forskjellen i grafikk minimal mellom Chaos Theory og Double Agent, hvorfor kan jeg da kjøre det første men ikke det andre?
Rage_Hunter Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Sist jeg sjekket så har ikke x800 serien til ATI mer støtte enn 2.0 når det gjelder shader. Så du må nok rote med noen innstillinger eller oppgradere kortet ditt.
zeox Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Må nok desverre kjøpe nytt grafikkort der ja. det eneste som har stoppet meg fra å kjøpe spillet . utrolig rart at man ikke kan velge mellom shader-modellene, slik som i CT.
Armageddon Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hadde samme problemet, men tror ikke jeg gidder å oppgradere med det første.
simenfsf Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 SC:DA kan bare kjøres på SM 3.0, noe som er hardware basert og derfor ikke mulig å oppgradere kort med SM 2.0. Tror det er flere spill som ikke er bakover kompatibel med SM 2.0, deriblandt Rainbow Six: Vegas som kommer om knappe 11 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå